Τρίτη 12 Μαΐου 2026

Ανακοίνωση κατατακτήριων εξετάσεων Νομικής Αθηνών για κατατακτήριες 2026-2027

Νομικό Διδακτήριο - Νομικό Διδακτήριο 

Βάσει της νέας υπουργικής απόφασης Υ.Α 43083Ζ1 (ΦΕΚ 2040 τ.Β΄08-04-2026) η ανακοίνωση σχετικά με τις κατατακτήριες εξετάσεις 2026 - 2027 της Νομικής Σχολής ΕΚΠΑ αναρτήθηκε ως εξής:

https://www.law.uoa.gr/fileadmin/depts/law.uoa.gr/www/uploads/Katataktiries/ANAKOINOSI_28-05-26_KATAT._2026-27_TELIKO_.pdf


Πηγή: https://www.law.uoa.gr/katataxi_ptychioychon_tritobathmias_ekpaideysis/

9 σχόλια:

  1. Αφού δεν έχει βγει η ανακοίνωση για τις κατατακτήριες πως ξέρουμε ότι η ύλη είναι κατά 99% ίδια , μπορεί τα εξεταζόμενα μαθήματα να αλλάξουν φέτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα το είχαμε μάθει... τα μαθήματα εδώ και 25 χρόνια τουλάχιστο είναι ίδια.. εκτός από το Γενικό Ποινικό Δίκαιο όπου για κάποιες χρονιές είχε αντικατασταθεί από την Ιστορία Δικαίου.. αυτό έγινε πριν 15 χρόνια εντωμεταξύ

      Διαγραφή
  2. Ιστορία δικαίου μάλλον θα μπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Υπάρχει καποια βάσιμη ενδειξη για αυτο; Γιατι ορισμένα φροντιστήρια εχουν ήδη ξεκινήσει μαθήματα βάσει της περσινής ύλης.

      Διαγραφή
    2. Εφόσον δεν έχει βγει η προκήρυξη πολύ κακώς τα φροντιστήρια ξεκίνησαν να προετοιμάζουν τους υποψήφιους χωρίς να ξέρουν επίσημα τα εξεταζόμενα μαθήματα πριν το 2015 η ιστορία δικαίου ήταν εξεταζόμενο μάθημα

      Διαγραφή
    3. Δύσκολα να ξαναγυρίσει η Ιστορία Δικαίου... εντωμεταξύ αν θέλετε να μη διαβάσετε Γενικό Ποινικό... διαβάστε Συνταγματικό και Γενικές Αρχές Αστικού Δικαίου που δεν άλλαξαν ποτέ

      Διαγραφή
  3. παιδια εχετε να προτεινετε καποιο καλο φροντιστηριο? θα σκασουμε που θα σκασουμε το χρημα...να αξιζει τουλαχιστον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα χωρίς φροντιστήριο, με την δεύτερη προσπάθεια βέβαια , αν έχεις την οικονομική δυνατότητα σίγουρα θα ειναι οφέλιμο αλλά να ξέρεις η προσωπική σου δουλειά θα σε οδηγήση στην επιτυχία όχι αποκλειστικά το φροντιστήριο

      Διαγραφή
    2. Θα μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί σας με κάποιο τρόπο, μιας και εγώ θα δωσω εξετάσεις χωρίς να κάνω φροντιστήριο;
      Ήθελα να σας ρωτήσω καποια πράγματα.

      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή