Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024

Θέμα κατατακτήριων εξετάσεων Συνταγματικού Δικαίου Νομικής Αθηνών 2024-2025



Όπως το κατέγραψε ένα μέλος μας: 

Με τυπικό νόμο αυξάνουν την είσοδο κομμάτων στο 5% στην Βουλή, παράλληλα πριμοδοτούν το πρώτο κόμμα με 70 έδρες. Είναι συνταγματικές οι ρυθμίσεις αυτοτελώς κ σωρευτικως ; Με τον ίδιο τυπικό νόμο να ανέρχονται 50 βουλευτές για να συσταθεί κοινοβουλευτική ομάδα. Σχολίασε την τυπική συνταγματικότητα κ την ουσιαστική συνταγματικότητα.

Και ένα άλλο μέλος το θυμάται έτσι:

Εισάγεται τυπικός νόμος στην βουλή που ορίζει ότι αυξάνεται το ποσοστό σε 5% για την είσοδο των κομμάτων στην βουλή και το πρώτο κόμμα λαμβάνει πριμοδότηση 70 εδρών. Σχολιαστε την συνταγματικότητα των διατάξεων μεμονωμένα και παραλλήλως.

Με τον ίδιο τυπικό νόμο ορίζεται ότι για την δημιουργία κοινοβουλευτικών ομάδων χρειάζονται 50 βουλευτές. Σχολιαστε την τυπική και ουσιαστική συνταγματικότητα του νόμου.


194 σχόλια:

  1. Δύσκολο θέμα παιδιά κάποιος απαντήσεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To 5% έχει και θετική και αρνητική επειχειρηματολογια, εξαρτάται το πως θα το αξιολογήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήθελε πολύ εις βάθος γνώση της θεωρίας για να τα απάντηση κάποιος όλα αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έπρεπε να συμπεριληφθεί ενισχυμένη αναλογική, έλεγχος συνταγματικότητας, αρχή της λαϊκής κυριαρχίας κ ισότητας, πολυκομματισμός κλπ. Όλα αυτά συνδυαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι συνταγματικές όμως οι προτείνουσες διατάξεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδιά πείτε αν κάποιος ξέρει τους βασικούς κανόνες ανάλυσης. Ξέρουμε ότι είναι δύσκολο, παρακάτω όμως. Να πω εγώ ότι το άνοιξα ως προς τον πολυκομματισμό ότι προσβάλλεται. Ότι η αντιπροσώπευση του λαού κλονίζεται. Σωρευτικά ιδίως με τον 70 έξτρα έδρες στον πρώτο …πως κλονίζει θεμελιώδεις αρχές. Σε αυτήν την κατεύθυνση το ανέλυσα. Πείτε κ υπόλοιποι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ίδιο με εσένα. Δεν νομίζω να πέσουμε έξω εάν έχουμε βάλει τα άρθρα κ το έχουμε υποστηρίξει σωστά. Βέβαια κάτι άκουσα και για εξετάσεις με ανοιχτές σημειώσεις στην αίθουσα 1, κ ελπίζω να μην ισχύει

      Διαγραφή
    2. Δεν παίζει κάτι τέτοιο αλλά ακόμα και να έπαιζε με ένα τέτοιο θέμα μάταιος κόπος

      Διαγραφή
    3. Εγώ έβαλα μόνη της η καθεμιά ναι γιατί μπόνους 70 εδρών είναι είδος ενισχυμένης αναλογικής και 5% οκ.
      Μαζί θέμα με την αντιπροσώπευση γιατί τα κόμματα της μειοψηφίας μένουν εκτός αλλά μέρος του λαού δεν αντιπροσωπεύεται και κίνδυνος απορρόφησης της νομοθετικής από την εκτελεστική άρα παραβίαση Αρ. 26

      Διαγραφή
    4. Είναι συνταγματικές τώρα όπως το πιασεις και το αναλύσεις … ήταν πολύ δύσκολο πάντως !!! Και με ποινικό μαζί …

      Διαγραφή
  7. Είπα πως δεν είναι συνταγματικές σωρευτικά αλλά για το 5% μόνο του ότι θα μπορούσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνες τους είναι συνταγματικές

      Διαγραφή
    2. Παιδιά μαλλον είναι από ποια πλευρά το πιάσεις και το αναλύσεις όποτε και συνταγματικές και αντισυνταγματικές

      Διαγραφή
  8. Για το 2ο ερώτημα καμία ιδέα;
    Πιστεύω ότι θα έπρεπε να αναφερθούμε στο ότι αποτελεί θέμα του Κανονισμού της βουλής και όχι τυπικού νόμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσε και αυτό σωστή παρατήρηση αλλά δεν ξέρω καθόλου τις απαντήσεις

      Διαγραφή
    2. Αλλά ήθελε να αιτιολογηθεί με βάση την τυπική και ουσιαστική συνταγματικότητα

      Διαγραφή
  9. Κάτσε τι εννοείς με ανοιχτές σημειώσεις στην αίθουσα 1; Αν δεν κάνω λάθος σε αυτήν την αίθουσα λέγανε για ποινικό ότι τους διατύπωσαν λάθος το ερώτημα χθες. Σήμερα στην ίδια αίθουσα ανοιχτές σημειώσεις …Ποιοι δίνουν σε αυτήν την αίθουσα 1 είναι γίνονται αυτά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην 1 είμαι, η διατύπωση δεν ήταν λάθος. Απλά σήμερα ήταν άλλοι οι επιτηρητές και λένε ότι μάλλον κάποιος επιτηρητής ήταν μιλημένος με την κοπέλα που ανέγραφε. Δεν έχω ιδέα όμως, και καθόμουν κάτω, αυτά γίνονται πάνω πάνω

      Διαγραφή
    2. Να το δηλώσετε στην γραμματεία αν και με αυτό το θέμα παιδιά δεν μπορείς να αντιγράψεις

      Διαγραφή
    3. Είδα πέρυσι πάλι τέτοια περιστατικά και το δήλωσα. Δεν κάνουν απολύτως τίποτα στη γραμματεία, δεν τους ενδιαφέρει. Παρόλα αυτά όποιος το βλέπει πρέπει να το αναφέρει επιτόπου, όχι να το λέει εκ των υστέρων

      Διαγραφή
    4. Παιδιά μην ασχολείστε με το τι κάνουν οι άλλοι …

      Διαγραφή
    5. Το εννοείς λάθος διατυπωμένο το ερωτημα στο ποινικό ;;;;

      Διαγραφή
    6. Αν κάποιοι αντιγράφουν καλό είναι να ασχολούμαστε γιατί μας παίρνουν τις θέσεις.

      Διαγραφή
    7. Έχουν σημειώσεις μαζι τους ;;; Γιατί να αντιγράψεις πρέπει μα ξερεις το θέμα εκ των προτέρων

      Διαγραφή
  10. Άσχετο πόσοι πιστεύετε ότι δίνουν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραία η κοπέλα που αντέγραφε έπρεπε να δώσει την κόλλα της κ να μηδενιστεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλα ας εστιάσουμε στις απαντησεις καλύτερα …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν δυκολο θέμα , νομίζω ότι είναι συνταγματικές

      Διαγραφή
  13. Γεια σας δύσκολα τα θέματα και συνταγματικό. Υπήρξε γενική απογοήτευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ δύσκολα ήταν κ ενταξει σε συνδιασμο με τα επίσης δύσκολα στο ποινικο τι να πω ρε παιδιά. Εγώ βάση αυτών που γράφετε λάθος τα έχω όλα. Αλλά κάποιος που πήγε φροντιστήριο κ ξέρει πάνω κάτω την απάντηση ας μας πει λίγο με μια σιγουριά αν μπορεί! Καλή επιτυχία σε όλους σας <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα ναι δυσκολα θέματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ νομίζω είναι συνταγματικες αν τις πάρεις ξεχωριστά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θέμα : εισάγεται τυπικός νόμος στην βουλή που ορίζει ότι αυξάνεται το ποσοστό σε 5% για την είσοδο των κομμάτων στην βουλή και το πρώτο κόμμα λαμβάνει πριμοδότηση 70 εδρών. Σχολιαστε την συνταγματικότητα των διατάξεων μεμονωμένα και παραλλήλως.
    Με τον ίδιο τυπικό νόμο ορίζεται ότι για την δημιουργία κοινοβουλευτικών ομάδων χρειάζονται 50 βουλευτές.
    Σχολιαστε την τυπική και ουσιαστική συνταγματικότητα του νόμου.

    Κάπως έτσι το θυμάμαι εγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με αυτό το θέμα οι περισσότεροι κάτω από τη βάση γράψανε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παιδιά, μη νομίζετε ότι εμείς του φροντιστηρίου είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι. Προφανώς ειχαμε συζητήσει κάποια πράγματα, αλλά και οι καθηγήτες δεν ξέρουν τι να πρώτο αναλύσουν. Πάντως μας έχουν ξεσκίσει, μακάρι να μας δώσει πόντους το αστικό αν και έχω χάσει τις ελπίδες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο σε ότι αναφερεισ Και πιστεύω ότι θα μας λιωσουν και στο αστικο !

      Διαγραφή
  20. Παιδιά σήμερα Παρασκευή και 13! Χθες 12/12 του 2024! Δεν είναι τυχαία κάποια πράγματα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απαράδεκτο θέμα για κατατακτήριες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρυσι εύκολα, φέτος παν δύσκολα. Γενικά μέτρο δεν υπάρχει, πάντα απρόβλεπτοι

      Διαγραφή
  22. Ισχύει , πέρυσι εύκολα φέτος στα άκρα δύσκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ορισμένοι λένε ότι ήταν εύκολο θέμα …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εννοείς το λένε παιδιά που το δώσανε ή απλά παρατηρητές; Δεν ξέρω για εμένα ήταν δύσκολο επίσης. Εύκολο θέμα 5 σειρών..οκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όσοι το δώσανε και λένε ότι είναι εύκολο ή έχουν γράψει παντελώς άσχετα ή ήξεραν τα θέματα από πριν κ μας δουλεύουν. Ήθελε βαθιά κατανόηση κ σκέψη το θέμα, μόνο εύκολο δεν μπορείς να το πεις! Εύκολο θα ήταν αν μας έβαζαν κάτι θεωρητικό κ έβγαινε από τις σημειώσεις, όχι πρακτικό 5 σειρών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εύκολο ;;; Αυτό το θέμα ήταν σαν «επίτηδες» !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ε όχι και εύκολο αυτό το θέμα ήταν σαν «επίτηδες»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σίγουρα κάποιοι ξέρουν τα θέματα από πριμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ναι δεν ζούμε σε συννεφάκια, κάποιοι έχουν πρόσβαση στα θέματα με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο. Γίνονται αυτά δυστυχώς…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φέτος όντως το θέμα ήταν δύσκολο ίσως το πιο δύσκολο θέμα που έχει πέσει ποτέ στο συνταγματικό δίκαιο τα θέματα έχουν βαθμό δυσκολίας όπως το 2021 τότε που σε κάθε μάθημα τα θέματα ήταν πολύ δύσκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Παιδιά το ότι τα θέματα είναι δύσκολα είναι καλό για τους διαβασμένους. Καμία σημασία δεν έχει ποιος ακριβώς θα είναι ο βαθμός.. αρκεί να γράψεις καλύτερα από τους υπόλοιπους.
    Το πρόβλημα είναι αν όντως κάποιοι γνωρίζουν τα θέματα ή έχουν την οποιαδήποτε τύπου «βοήθεια».. αυτοί θα έχουν καλούς βαθμούς κ θα έχουν εξασφαλίσει την εισαγωγή τους.
    Αν συμβαίνει αυτό (που προσωπικά χωρίς να έχω αποδείξεις - αλλά βλέποντας τους βαθμούς μου που δυο φορές οριακά δεν έχω περάσει λόγω θεωρώ πολύ αυστηρής βαθμολόγησης, ενώ άλλες φορές που έτσι και αλλιώς δε θα περνούσα λόγω πολύ χαμηλού βαθμού στο ένα μάθημα, στα υπόλοιπα δυο μαθήματα είχα πολύ νορμαλ βαθμούς) υπάρχει πρόβλημα!
    Προσπαθώ μήπως και κάποια φορά τα πράγματα γίνουν πιο αντικειμενικα. Μήπως φέτος που υπαγορεύουν τα θέματα το κάνουν για να μη κυκλοφορούν οι κόλλες των θεμάτων μεταξύ μας;… γτ σίγουρα θα γίνονταν κ αυτά..ας πούμε ότι είναι ένα καλό σημάδι!
    Η επιτήρηση βέβαια είναι πολύ χαλαρή, σε μένα δεν κοίταξαν καν τον κώδικα χθες πχ.. ίσως επειδή με τέτοιο θέμα δεν είχε και νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λοιπόν αναφορικά με το θέμα που έπεσε χθες , σαφώς και είναι ένα θέμα που απαιτεί κατανόηση και βαθιά μελέτη συγκεκριμένων κεφαλαίων του συνταγματικού δικαίου αλλά παράλληλα οποίος ανάτρεχε σε παλαιά θέματα κατατακτήριων θα έβλεπε ότι έχουν πέσει και στο παρελθόν παρόμοιου τύπου θέματα για παράδειγμα νομίζω παλαιότερα είχε πέσει αν η μειώσει του 3% για να εισέλθει ένα κοκκα στην Βουλή είναι συνταγματικό όπως επίσης και στην σελίδα Athens law school σε θέματα εξετάσεων των φοιτητών της σχολής είχαν πέσει κατά καιρούς τέτοιο είδους ερωτήματα ( σαφώς όχι ακριβώς ίδια ερωτήματα αλλά παρόμοιου ύφους ) επιλογικα το θέμα ήταν άκρως επίκαιρο και εμπνεύστηκε από την παρούσα πολιτική κατάσταση όπου πριν λίγες ημέρες είχε ξεκινήσει ακροθιγώς το θέμα αλλαγής του εκλογικού νόμου για αύξηση του ορίου από το 3 στο 5 %. Συμπερασματικά ένας πολύ καλά προετοιμασμένος και ψιλιασμενος υποψήφιος θα μπορούσε να γράψει σχετικά καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι λέτε τώρα το θέμα δεν γραφόταν μόνο όσοι το ήξεραν από πριν

      Διαγραφή
    2. Ήταν δύσκολο συμφωνώ αλλά όχι αδύνατο να το απαντήσει κάποιος υποψήφιος

      Διαγραφή
    3. Και τι απάντησες λοιπόν ;

      Διαγραφή
    4. Έιχα δώσει εγώ κατατακτήριες το 2021 και πέρασα δεν δίνω φέτος και τότε είχαν πέσει και στα τρία μαθήματα πολύ δύσκολα θέματα , απλά λόγω του ότι η Λινά που έχει αυτό το σάιτ με βοήθησε πολύ με παλαιά θέματα κτλ μπαίνω να βλέπω το πέφτει

      Διαγραφή
    5. Γιατί δικαιολογήσαι ;

      Διαγραφή
  33. Η χθεσινή εξεταση ήταν στημένη αυτό το θέμα δεν ηταν απλώς θέμα για διαβασμένους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το λες αυτο γενικά να ξέρεις η νομική Αθηνών φημίζεται για την πρωτοτυπία των θεμάτων της αλλά και το ότι είναι μη προβλέψιμοι στο τι θα βάλουν

      Διαγραφή
    2. Γιατί ξερεις σε όποιον απευθύνεσαι για να μου λες μη το λες αυτό ; Αυτό που λες είναι απλώς κρατάω τα προσχήματα .

      Διαγραφή
    3. Δεν έχουν κανένα λόγο να κάνουν στημένες εξετάσεις αυτά είναι για γέλια απλά τι να κάνουνε τώρα η νομική Αθηνών έχει τρελή ζήτηση κάθε χρόνο τα ίδια λέμε

      Διαγραφή
  34. Το ένα σκέλος του ερωτήματος για την αύξηση του ποσοστού όντως είχε ξαναπεσει το 2019. Επίσης αν κάποιος ειχε υπόψη του τα θέματα του 2019 μπορούσε να απαντήσει ίσως κ μέρος του 2ου ερωτήματος και να αναφερθεί στον κανονισμό της βουλής. Σας γράφει ένα άτομο που σε εκείνα τα θέματα του 2019!!! αν και ήταν η 1η μου φορά είχα βαθμολογηθεί με 16 στο συνταγματικό και αυτό για τον κανονισμό οριακά το σκέφτηκα και το έγραψα στο τέλος..και ακόμη προσπαθώ να μπω στη νομική.. όποτε ναι τα θέματα προφανώς και ήταν δύσκολα γιατί έπρεπε να συνδυάζεις πολλές γνώσεις για να γράψεις.. ειδικά για το 2ο ερώτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και εγώ γιαυτο το έγραψα πιο πάνω ότι παλαιότερα είχε πέσει ένα παρόμοιο ερώτημα εγώ το 2021 είχα περάσει εύχομαι φέτος να μπεις

      Διαγραφή
  35. Άρθρο 29 : αντίκειται στην αντιπροσωπευτική αρχή και στην ισότητα της ψήφου

    Άρθρο 54 : εκλογικό σύστημα ενισχυμένη αναλογική

    Ερώτημα 2 :
    Το άρθρο 65 παρ. 1 Συντ. ορίζει ότι: «H Βουλή ορίζει τον τρόπο της ελεύθερης και δημοκρατικής λειτουργίας της με Κανονισμό, που ψηφίζεται από την Ολομέλεια κατά το άρθρο 76 και δημοσιεύεται με παραγγελία του Προέδρου της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως». Ερμηνευτικά γίνεται δεκτό ότι, στο πλαίσιο των ανωτέρω διατάξεων, η Βουλή καθορίζει αυτόνομα τους κανόνες λειτουργίας της, δηλ. ότι απαγορεύεται να ρυθμίζονται, έστω και έμμεσα, με άλλες πολιτειακές πράξεις (νόμους, διατάγματα, δικαστικές αποφάσεις κ.λπ.) θέματα που ανάγονται στην εσωτερική λειτουργία της Βουλής). Έναντι του Κανονισμού της Βουλής αυξημένη τυπική ισχύ έχει μόνο το ίδιο το Σύνταγμα (ό.π., σ. 397-8). Εφόσον λοιπόν ούτε καν τυπικός νόμος δεν μπορεί να ρυθμίσει κατά διαφορετικό τρόπο θέμα εσωτερικής λειτουργίας της Βουής το οποίο διέπεται από τον Κανονισμό, κατά μείζονα λόγο δεν μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο ούτε με διάταξη κανονιστικού κειμένου προερχόμενου από άλλη πηγή, όπως είναι το καταστατικό πολιτικού κόμματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αύξηση του ορίου εισόδου στο 5%

    Τυπική συνταγματικότητα: Η θέσπιση εκλογικού ορίου εμπίπτει στην αρμοδιότητα του νομοθέτη. Αν το ποσοστό είναι αναλογικό και δικαιολογείται από την ανάγκη διασφάλισης κυβερνησιμότητας, είναι τυπικά σύμφωνο με το Σύνταγμα.
    Ουσιαστική συνταγματικότητα: Ενδέχεται να θεωρηθεί περιοριστική για την αρχή της ισότητας της ψήφου και της αναλογικότητας (άρθρο 52 Σ), ειδικά αν οδηγεί σε ουσιαστικό αποκλεισμό μικρών κομμάτων.
    2. Πριμοδότηση 70 εδρών στο πρώτο κόμμα

    Τυπική συνταγματικότητα: Ο εκλογικός νόμος εμπίπτει στη διακριτική ευχέρεια της Βουλής (άρθρο 54 Σ). Πρέπει να διασφαλίζεται η αρχή της λαϊκής κυριαρχίας και της δημοκρατικής αντιπροσώπευσης.
    Ουσιαστική συνταγματικότητα: Η πριμοδότηση ενδέχεται να θίγει την αρχή της αναλογικότητας. Αν το μέτρο είναι δυσανάλογο προς το στόχο της κυβερνητικής σταθερότητας, μπορεί να θεωρηθεί αντισυνταγματικό.

    Η ταυτόχρονη εφαρμογή και των δύο ρυθμίσεων (όριο 5% και πριμοδότηση 70 εδρών) ενισχύει την κυβερνητική σταθερότητα αλλά μπορεί να πλήξει σοβαρά την αναλογικότητα και την ισότητα της ψήφου. Το Σύνταγμα προστατεύει την αναλογική εκπροσώπηση (άρθρο 52), οπότε η παράλληλη εφαρμογή μπορεί να δημιουργήσει ζήτημα ουσιαστικής συνταγματικότητας.

    3. Απαίτηση 50 βουλευτών για δημιουργία κοινοβουλευτικής ομάδας
    Τυπική συνταγματικότητα:
    Το άρθρο 61 Σ αφήνει ευχέρεια στη Βουλή για τον Κανονισμό της. Ωστόσο, το όριο των 50 βουλευτών φαίνεται δυσανάλογα υψηλό σε σχέση με το μέγεθος του Κοινοβουλίου (300 έδρες).
    Ουσιαστική συνταγματικότητα:
    Ενδέχεται να θίγει την ελευθερία δράσης των βουλευτών (άρθρα 29 και 62 Σ) και την αρχή της πολυφωνίας. Η απαίτηση 50 βουλευτών ενδέχεται να αποκλείει μικρότερα κόμματα από ουσιαστική κοινοβουλευτική εκπροσώπηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυπική και ουσιαστική παιδιά ήθελε στο δεύτερο ερώτημα, με τις 50 έδρες. Στο πρώτο ήθελε να πούμε αν είναι αυτοτελώς και σε συνδυασμό συνταγματικές οι διατάξεις.

      Διαγραφή
    2. Ναι έχεις δίκιο θεώρησε την απάντηση μου στο πρώτο ερώτημα ως ένα ενιαίο σύνολο

      Διαγραφή
  37. Καλημέρα σε αυτά τα αναφέρθηκα κ εγώ πάνω κάτω..χωρίς να έχω διαβάσει ιδιαίτερα, παρά κάποια ελάχιστα. Νομίζω κ με λίγο σκέψη παραπάνω εκείνη την ώρα κάποια βγαίνανε κ βάση λογικής ( εφόσον πάντα γνώριζες κάποια βασικά) Δεν το βρήκα επομένως τόσο δύσκολο, αλλά μην πέσετε να με φάτε, αντιλαμβάνομαι κ γιατί κάποιοι το θεώρησαν δύσκολο. Δεν λέω ήταν εύκολο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομική κρίση ήθελε με βάση τις αρχές και την θεωρία του συνταγματικού δικαίου, πολύ καλό θέμα που δεν ευνοεί την στείρα αποστήθιση

      Διαγραφή
  38. Αυτοί που κάθε χρόνο βρίσκουν τις εξετάσεις στημένες(συνήθως επειδή δεν ήταν καλά προετοιμασμένοι) απορώ γιατί συμμετέχετε σε αυτές;;... Καλό είναι να αναλαμβάνουμε την ευθύνη και της αποτυχίας μας, κι όχι να τα ρίχνουμε όλα στο "σύστημα", στους "ευνοημένους", σε μια απροσδιόριστη συνωμοσία εναντίον μας κλπ. μόνο έτσι υπάρχει πιθανότητα να προοδεύσει κάνεις.. Γ.γ δεν μιλάω εκ του ασφαλούς έχω περάσει κι εγώ την διαδικασία των κατατακτηρίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν ξέρεις σε ποιον απευθύνεσαι

      Διαγραφή
    2. Ξεκαβάλα γιατί η προσγείωση θα είναι απότομη και θα κλαις

      Διαγραφή
    3. Εγώ αποχωρώ από αυτό το blog . Ο νοών νοείτο

      Διαγραφή
    4. Αφού περάσατε με κατατακτήριες γιατί ασχολείσαι ;

      Διαγραφή
    5. Εσείς να ξέκαβαλισετε , πως μιλάτε έτσι στους υποψήφιους ; Ντροπη.

      Διαγραφή
  39. Συμμετέχουμε γιατί προσπαθούμε να πάρουμε κάποια από τις θέσεις που δεν είναι στημένες.. για αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο σου για τον θάρρος να πεις την αλήθεια :-)

      Διαγραφή
    2. Ωραια, κατακτήστε αυτες τις θέσεις που δεν είναι στημένες. Είτε έτσι είτε αλλιώς δεν υπάρχει κάποιο εμπόδιο για εσάς, πέραν του εαυτού σας!!

      Διαγραφή
  40. Η επιτήρηση και ο έλεγχος είναι για γέλια.. αλλά κάποιοι επειδή είμαστε και μεγάλοι άνθρωποι προσπαθούμε ακόμη να περάσουμε με την αξία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Όλοι πρέπει να έχουν στο μυαλό τους σε τι σχολή επιθυμούν να εισαχθούν καλώς η κακώς η νομική Αθηνών είναι δύσκολη σχολή και για να εισαχθεί κάποιος αλλά και για να την τελειώσει έχω περάσει με κατατακτήριες και γώ με την αξία μου το 2021 και μόνος μου χωρίς βοήθεια η φροντιστήριο και με την πρώτη φορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος μπαίνει στη νομική με την πρώτη ;;; Χαχαχααα

      Διαγραφή
    2. Εγώ μπήκα στην νομική με την πρώτη

      Διαγραφή
    3. Και εμενα μου έκανε πρόταση η CIA για διευθυντική θέση ! Συγχαρητήρια μας

      Διαγραφή
    4. Άσε μας ρε φίλε που θα μας κουνήσεις και το δάχτυλο ότι δεν ξέρουμε σε ποια σχολή δίνουμε

      Διαγραφή
    5. Γιατί σβήνονται τα σχόλια ;;;

      Διαγραφή
    6. Εννοώ ότι μερικοί γράφουν και πέρα του 2ωρου

      Διαγραφή
  42. Τα θέματα δεν είναι στημένα. Ίσα ίσα, δυσκόλεψαν πολύ το επίπεδο για να μην μπορεί να περάσει κάποιος με απλή αντιγραφή. Και στο ποινικό πχ, μόνο από το βιβλίο του Μυλωνοπουλου μπορούσες να αντιγράψεις, δεν υπήρχαν πουθενά στο διαδίκτυο απαντήσεις στο θέμα που έπεσε. Για αυτό το λόγο αν το παρατηρήσατε μας εκφωνούν τα θέματα, και για αυτό το λόγο απαγόρευσαν την τουαλέτα πριν τη 1 ώρα. Γιατί μπορεί κάποιος να τα βγάλει φωτό και να τα στείλει, κ πηγαίνοντας τουαλέτα να του πουν τις απαντήσεις. Σας το λέω γιατί πέρυσι αντιλήφθηκα τέτοια περιστατικά και τα κατήγγειλα στη σχολή. Έχουν πάρει πολύ πιο αυστηρά μέτρα φέτος και αυτό τους τιμά. Τώρα όσον αφορά αυτούς που τα ξέρουν από πριν, ή αυτούς που τους αλλάζουν το βαθμό στο τέλος για να μπουν… δυστυχώς υπάρχουν. Δεν είναι πολλοί όμως. Και Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Εγώ δίνω 2η φορά και θα δώσω όσες χρειαστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι. Και εγώ έδωσα 13 φορές πέρασα στην φαρμακερή που λενε και η σχολή με δικαίωσε.. αξίζει να περάσετε παιδιά. Την τελείωσα δίχως φροντιστήριο ενώ όλοι μου έλεγαν ότι είναι δύσκολη.. εγώ θεωρώ ότι θέλει τον τρόπο της.

      Διαγραφή
    2. Ισχύει ! Ξέρω ατομο που πέρασε με την 33η φορά !

      Διαγραφή
    3. Λίνα πριν μπει το 12% ήταν εξαιρετικά δύσκολο να μπει κάποιος.. ίσως να είχες προλάβει εκείνες τις εποχές! Κ τώρα όμως δίνουν πολλοί περισσότεροι όποτε πάλι δύσκολο είναι.. αισίως είναι η 6η μου φορά!

      Διαγραφή
    4. Μπράβο για τον αγώνα σου και την επιμονή σου

      Διαγραφή
  43. Zγεια σας να ρωτήσω κάτι βάσει της νομοθεσίας τα θεματα διανέμονται γιατί τα γράφουμε στην κόλλα φέτος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μια μικρή βελτίωση στη διαδικασία τη βλέπω κ εγώ.. αλλά έπρεπε να γίνουν τραγικά πράγματα για να καταλάβουν;; Και πάλι βέβαια η επιτήρηση ειδικά στα μεγάλα αμφιθέατρα είναι ανεπαρκέστατη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδιά δεν φτάει η επιτήρηση μια χαρά είναι έλεος ! Φτάιει οτι κάποιοι ξέρουν τα θέματα έχουν πρόσβαση από πριν σε αυτά Η επιτήρηση που παραπονιέστε είναι η κάλυψη τους σε αλλά που κρύβονται δηλαδή είναι αρκετοί που ξέρουν τα θέματα

      Διαγραφή
    2. Εδώ δεν γίνεται ταυτοποίηση τι λες τώρα

      Διαγραφή
    3. Σου το έχει πει κάποιος αυτό ;

      Διαγραφή
    4. Δε δίνω βάση γτ κοιτάζω το γραπτό μου, αλλά νομίζω ότι άκουσα και το τραγικο ότι δεν έχω τίποτα μαζί μου. Πάντως και η ταυτοποίηση θα συμφωνήσω ότι είναι ανεπαρκής. Τη ταυτότητα την κοιτούν μόνο στο τέλος όταν δινεις το γραπτό και ουσιαστικά δεν υπάρχει καμία ταυτοποίηση.

      Διαγραφή
  45. Σίγουρα το γεγονός ότι πλέον τα θέματα δεν έρχονται σε φωτοτυπία έχει βελτιώσει τη διαδικασία.. αυτή η έστω μία ώρα που μπορεί να χρειαζόταν για να βγουν τα θέματα φωτοτυπία και να μοιραστούν είναι σημαντικό που δεν υπάρχει πλέον.. επίσης δε σας κάνει εντύπωση που μερικοί έρχονται 5 λεπτά ή και ακριβώς πριν την εξέταση; Κανονικά έπρεπε να τηρείται αυστηρά το μισή ώρα πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ μπαίνει οποίος θέλει μέσα χωρίς ταυτοποίηση

      Διαγραφή
  46. Την Δευτέρα αναγκαστικά θα δοθούν σε φωτοτυπίες τα θέματα διότι αν πέσει πρακτικό που συνηθως είναι μεγάλο το κείμενο δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμάς υπήρχαν χρόνια που μας έδιναν φωτοτυπίες.. άλλα χρόνια που δεν μας έδιναν και μας έλεγαν το πρακτικό να το γράψουμε στην κόλλα. Δεν υπάρχει κανόνας.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα λινα ναι μπορεί και να ισχύει αυτό που λες

      Διαγραφή
  47. Όντως τώρα Νομική με την πρώτη ; Αλήθεια μπράβο σε όσους το έχουν καταφέρει! Πολύ σπάνιο βέβαια γι αυτό είναι μόνο ένας! Οι υπόλοιποι δίνουμε πόσες φορές.. 😑

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Παιδιά γιατί να είναι δούλεμα; Μπορεί όντως κάποιοι να είναι καλύτεροι από μας σε κάποια πράγματα. Να δοκιμάζονται σε αυτά κ να πετυχαίνουν. Γιατί να μην το αποδεχτούμε αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί κάποιοι είναι κομπλεξικοί και νομίζουν ότι επειδή δεν τα κατάφεραν οι ίδιοι ότι δεν τα καταφέρνουν όλοι.. Ξέρεις για να νιώσουν καλύτερα

      Διαγραφή
    2. Μα ο κόσμος κάθε χρόνο κόβονται για 1 Μοναδα ρε έξυπνε !

      Διαγραφή
    3. Επίσης υπάρχουν και αυτοί που περνάνε πρώτοι. Γιατί ας πούμε δεν σχολιάζεις αυτούς; (ναι ξέρω, για να σε προλάβω, όλοι αυτοί έχουν βίσμα). Γενικά από αυτό το πλευρό συνέχισε να κοιμάσαι

      Διαγραφή
    4. Ισχύει και κάποιοι κόβονται και για 0,5 ακόμα , εγώ θέλω να σεβαστούμε απόλυτα όλα τα παιδιά που έχουν ριχτεί στην μάχη των κατατακτήριων και δίνουν αυτές τις ημέρες των αγώνα τους και δικαιολογημένα από την κούραση τους και την αγωνία τους είναι πιεσμένη και θα πουν και μια κουβέντα παραπάνω

      Διαγραφή
    5. Εσυ που σχολιάζεις στο 5:50 είσαι ένας από αυτούς ! Δεν είμαστε καθόλου πιεσμένοι , ενημερωμένοι είμαστε ! Αντε παράτα μας ήσυχους και μη μας ενοχλήσεις ξανά

      Διαγραφή
    6. Καταλαβαίνω πολύ καλά την αγωνία και την πίεση της διαδικασίας γιατί την έχω περάσει. Αλλά αυτός ο αφορισμός της όλης διαδικασίας εν γένει την στιγμή μάλιστα που τα διαβάζουν αυτά και μελλοντικοί υποψήφιοι τους κόβουν τα φτερά αδίκως και εντελώς αβάσιμα. Και κάθε χρόνο η ίδια συζήτηση ότι είναι στημένα. Ε μην πηγαίνετε τότε

      Διαγραφή
    7. Γιατί δικό σου είναι το blog η νομική σχολή θέλει δημοκράτες όχι φασιστες

      Διαγραφή
    8. Ναι μωρέ είναι εδώ μέσα ένα τύπος και μας μιλάει πολύ άσχημα αν είναι δυνατόν εννοείται Ότο συμφωνώ με αυτά που λες ότι αποθαρρύνουν τα παιδιά

      Διαγραφή
    9. Σε καμία περίπτωση δεν είπαμε αυτό , αλλά δεν πρέπει να κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου

      Διαγραφή
    10. Φασίστας είσαι εσυ που μπήκες γνωρίζοντας τα θέματα όχι όσοι διαβάζουν χρόνια

      Διαγραφή
    11. Ψυχραιμία όλοι θα περάσετε

      Διαγραφή
    12. Και εσυ που ξέρεις ότι είναι ένας τύπος ; Χμμμμμμ έχεις πρόσβαση στο blog ?

      Διαγραφή
    13. Αν αφιέρωνες τόσο χρόνο και στο διάβασμα αντί να ψάχνεις ψύλλους στα άχυρα ίσως και να έγραφες Συνταγματικό

      Διαγραφή
    14. Μα εγραψα μια χαρά στο Συνταγματικό ! ;-)

      Διαγραφή
    15. «Καημενη» νομίζεις ότι ασχολούμαι μαζί σου ; Ούτε τις απαντήσεις των θεμάτων δε γνωρίζετε. Αφήστε τους καθηγητές να κρίνουν και όχι εσεις που δεν έχετε ανοίξει σύγγραμμα στη ζωή σας

      Διαγραφή
    16. Ναι από την σιγουριά σου θα έχεις λυσσάξει να γράφεις εδώ μάλλον

      Διαγραφή
    17. Μη κρύβεσαι :-) 😉😉😉😉

      Διαγραφή
    18. Και η συζήτηση σταματάει εδώ ! Ασόβαρο

      Διαγραφή
    19. Στο 7:59 απευθύνομαι : βγάζεις μια περίεργη κακία … Ο κόσμος δεν είναι αφελής να το ξέρεις

      Διαγραφή
    20. "Βγάζω κακία" επειδή λέω την αλήθεια; αν έγραφαν καλά αυτοί που κράζουν για στημένες εξετάσεις αμφιβάλλω αν θα τα έλεγαν αυτά. Αυτές οι ανακρίβειες υποβαθμίζουν και την προσπάθεια των φετινών υποψηφίων και αποθαρρύνουν και τους μελλοντικούς. Δεν υπάρχουν στημένες εξετάσεις, αλλά υποψήφιοι καλά προετοιμασμένοι, λιγότερο καλά προετοιμασμένοι και άσχετοι υπάρχουν

      Διαγραφή
  49. Οιοσδήποτε διαβάσει τα σχόλια/ συζήτηση σε αυτό το ιστολόγιο θα βγάλει τα συμπεράσματα του από τα ανωτέρω. Αντίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μόλις διάβασα κάτι πολύ ενδιαφέρον από του χρόνου θα αυξηθεί το ποσοστό εισαγωγής μέσω κατατακτήριων από το 12% θα μπορεί να φθάσει μέχρι το 30% μετά από απόφαση του κάθε τμήματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Απλά αναφέρει τα περιζήτητα τμήματα ίσως να επιλέξουν χαμηλό ποσοστό εισαγωγής λόγω της επιβάρυνσης τους με τις μετεγγραφές που δέχονται κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Το διάβασα και εγώ αλλά απίθανο το βλέπω να ισχύσει για τη νομική Αθήνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το θεσμοθετήσουν διάβασα για τα περιφερειακά τμήματα κυριως που έχουν κενές θέσεις από πανελλήνιες έτσι ώστε μέσω κατατακτήριων να δέχονται περισσότερο αριθμό φοιτητών

      Διαγραφή
    2. Για πείτε παιδιά που το διαβάσατε να το διαβάσω ;;; Λέτε να το κάνουν και για την Αθηνα ;

      Διαγραφή
  53. Ρε παιδιά εγώ που δίνω πρώτη φορά και νιώθω ότι τα έχω πάει πολύ μέτρια λέτε να απογοητευτώ; Μήπως τελικά πολύς κόπος για όλο αυτό; Όλα αυτά τα ξενύχτια και οι κόποι για να υπάρχουν στην πραγματικότητα το πολύ 20 θέσεις... Δεν ξέρω για τα βύσματα, πάντως αντιγραφή παίζει σίγουρα και είναι φανερό, δεν πιστεύω ότι κάποιος είναι "μιλημένος" αλλά ότι μας αντιμετωπίζουν σαν μία κοινή εξεταστική. Όσοι ήσασταν στο αμφιθέατρο Σαριπόλων νομίζω αντιληφθήκατε τι έγινε στο ποινικό.... Θεωρούσα ότι πάω να ανταγωνιστώ σοβαρούς και μεγάλους ανθρώπους που έχουν όνειρο να γίνουν νομικοί. Προσωπικά ποτέ μου δεν θα μπορούσα να αντιγράψω και ούτε πρόκειται γιατί σέβομαι τον κόπο και το διάβασμα όλων, αλλά δεν ξέρω αν θα υποβάλω τον εαυτό μου σε τέτοια διαδικασία για δεύτερη χρονιά και τελικά να περνάνε αυτοί που αντιγράφουν. Πραγματικά απαράδεκτο.
    *για να προλάβω τα σχόλια περί ώρας, μόλις έκλεισα το Αστικό και μπήκα να δω τι γράφετε, όμως πλέον απορώ γιατί διαβάζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε τον αγώνα σου και μην σκέφτεστε αυτά που λένε

      Διαγραφή
    2. Δεν νομίζω πως το πάνω σχόλιο 4:43 αναφέρεται σε "αυτά που λένε". Ακριβώς το αντίθετο- αναφέρεται σε αυτά που πράττουν... Ήμουν Σαριπόλων και αντιληφθήκα το ίδιο!

      Διαγραφή
    3. Να κάνεις την προσπάθεια σου εγώ πιστεύω και να διαβάσεις καλά το αστικό. Μην απαγοητευεσαι. Ψυχραιμία. Αν δεις στην λυνα μυλωνά τα αποτελέσματα του 17 18 παίρνουν με το Νόμο του 17 επιλαχόντες αν η σχολή δεν συμπληρώσει άτομα. Πίστεψέ είχα. Φίλους που πέρασαν έτσι μετά από τρεις φορές κατατακτήριες χωρίς βύσμα οι άνθρωποι. Πήγαινε κοίταξε το. Λυνα αν δεις το σχολείο μου εξήγησε το αυτό ότι έχει γίνει.

      Διαγραφή
    4. Σχόλιο στις 3:07 -άσχετο με το θέμα , δηλαδή αυτοί που προσπαθούν με την αξία τους να μπούν η εισαγωγή τους θα είναι υπο αίρεση;;;

      Διαγραφή
  54. Παιδιά με το θέμα που έπεσε στο συνταγματικό δεν μπορείς να αντιγράψεις πως να το κάνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα προηγούμενα σχόλια αφορούσαν το ποινικό.

      Διαγραφή
    2. Τι κάνανε δηλαδή βγάλανε βιβλίο στο ποινικό και αντιγράφανε ;

      Διαγραφή
  55. Ούτε επίσης με το αστικό μπορεί κανείς να αντιγράψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άν γνωρίζεις τα βασικά π.χ για 10 και θέλεις μπορείς να αντιγράψεις , να "πετύχεις" καλύτερη βαθμολογία και τελικά να πάρεις τη θέση από κάποιους που διαγωνίζονται με την αξία τους!

      Διαγραφή
  56. Παιδιά ήμουν στο Σαριπολον αλλά επειδή είμαι πολύ συγκεντρωμένη όταν γράφω δε κοιτάζω καθόλου τι γινεται. Είδατε να παίζει αντιγραφή στο ποινικό; Γτ αν ισχύει αυτό δύσκολα πάλι τα πράγματα φέτος… ήταν θέμα καθαρά θεωρίας που υπήρχε σε σημειώσεις φροντιστηρίου, τουλάχιστον όταν εγώ είχα πάει φροντιστήριο στις σημειώσεις αυτό το θέμα υπήρχε... αλλά προφανως και ήταν ένα θεμα θεωριας δύσκολο που πολύ λογικό να μην είχε δώσει βάση καποιος, ή να μη θυμόταν καλά, όποτε και να μην έχει καλύψει όλο το θέμα. Στο συνταγματικό ήταν ωραίο θέμα, δε μπορούσες να κάνεις αντιγραφή. Πότε θα καταλάβουν επιτέλους και στο ποινικό ότι πρέπει να κόψουν να βάζουν μόνο θεωρίες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί απλά στο ποινικό αν κανείς αντιγραφή και γράψεις όπως ακριβώς τα λέει στο βιβλίο θα πάρεις ένα ωραίο 5 και μετά όλοι λένε μα τα έγραψα όλα . Ένας που πάει να αντιγράψει είναι καμμενος από χέρι ας πάει να δώσει κατατακτήριες στο Πάντειο η στα ΤΕΙ Αθήνας

      Διαγραφή
    2. Καλά δεν νομίζω να είναι τόσο αφελής και σίγουρα δεν αντιγράφει ακριβώς! Το μόνο σίγουρο είναι πως οι υπόλοιποι είμαστε σε μειονεκτική θέση και δεν έχουμε Ίση μεταχείριση !!!

      Διαγραφή
    3. Παιδιά κάθε χρόνο τα ιδια μεγάλα παιδιά είστε να τα λέτε στους επιτηρητές μετα ότι λέμε εδώ είναι να είχαμε να λέγαμε

      Διαγραφή
    4. Εμεις δεν έχουμε κανένα δικαιώμα να τα "λέμε στους επιτηρητές", ενώ έχουμε κάθε δικαίωμα να τα λέμε μετά και όπου χρειαστεί...

      Διαγραφή
    5. Μετά όπου και να το πεις είναι μάταιος κόπος δυστυχώς

      Διαγραφή
  57. Είμαι το σχόλιο 4:43 π.μ. Για να σας εξηγήσω, τι να πούμε όταν στην μια ώρα ο καθηγητής και όχι επιτηρητής, πιάνει κοπέλα με σημειώσεις, του λέει εκείνη μα ήταν κάτω από το μπουφάν και απαντάει αυτός ή στην τσάντα σου ή στην έδρα οι σημειώσεις(και δεν ήταν το μοναδικό σκηνικό). Σοβαρά τώρα;; Κάποιοι έρχονται ή παρά ένα ή και ένα και μάλιστα στο συνταγματικό αφού είχε πει ήδη μια φορά το θέμα μπήκε ένα παιδί. Δεν λέω ότι αντιγράφουν όλοι προς θεού, αλλά κάποιοι αντιγράφουν και κάποιοι είναι πολύ χαλαροί για κατατακτήριες το οποίο σου κάνει μια εντύπωση και οι επιτηρητες μαζί με τους καθηγητές ακόμα πιο χαλαροί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αν δεν έχεις σκοπό να αντιγράψεις, ούτε κάτω από το μπουφάν είναι οι σημειώσεις, ούτε δίπλα σου, ούτε πλάι σου. Προσωπικά επειδή δεν θέλω να αφήνω πράγματα κάτω, παίρνω τσάντα μαζί, δεν είναι και δύσκολο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικά ούτε στη τσάντα επιτρέπεται: "Δεν επιτρέπεται να εισέλθει ο υποψήφιος στην αίθουσα των εξετάσεων έχοντας μαζί του βιβλία,τετράδια, σημειώματα ή άλλα αντικείμενα... Εγώ τα πέταξα τις σημειώσεις μου πριν μπω!

      Διαγραφή
  59. Έχουμε όλοι υποχρέωση να καταγγέλουμε αυτά τα περιστατικά όταν τα βλέπουμε! Καλό είναι να τα γράφουμε και εδώ, αλλά στην πράξη δεν ωφελεί κάπου! Εγώ πέρυσι είχα στο ποινικό δίπλα μου κοπέλα που αντέγραψε από smartwatch, την έβλεπαν και δεν έκαναν τίποτα, την επόμενη μέρα έκανα έγγραφη καταγγελία στη σχολή! Για αυτό και φέτος τονίζουν περισσότερο για τα ρολόγια, και στην αίθουσα 1 τουλάχιστον που είμαι εγώ, δεν έχω δει κανέναν με ρολόι. Επίσης έχουν πάρει μέτρα σχετικά με την τουαλέτα, αφήνουν μετά τη 1 ώρα, και για αυτό το λόγο επίσης εκφωνούν τα θέματα, για να μην υπάρχει περιθώριο όταν πάνε να τα φωτοτυπήσουν να διαρρεύσει κάτι. Μπορει όλα αυτά κ πάλι να μην είναι 100% αποτελεσματικά, αλλά σε σχέση με το μπάχαλο που είδα πέρυσι, είναι κάτι! Και η επιτήρηση ειναι αυξημένη, έχουμε 4 άτομα σε κάθε αίθουσα, πέρυσι ήταν 2!!! Αν λοιπόν αυτές οι καταγγελίες είναι μαζικές, και κάθε φορά που βλέπουμε κάτι το αναφέρουμε, θα αναγκαστούν να γίνουν ακόμα πιο αυστηροί. Στην Κομοτηνή έχουν μέχρι και ανιχνευτή σήματος κινητών! Αν θέλουν μπορούν, απλά πρέπει δυστυχώς να φτάσουν στο αμήν τα πράγματα. Μιλήστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Συμφωνώ ότι υπάρχει μια σωστότερη διαχείριση αλλά και πάλι δεν αρκεί.. διορθώνουν μόνο τα τραγικά. Πχ διόρθωσαν αυτά με τα smartwatch.. το γεγονός ότι ελέγχουν τις ταυτότητες μας μόνο όταν δίνουμε το γραπτό έχετε αναρωτηθεί ποσό τραγικο είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Και σιγά τον έλεγχο.. βασικά μόνο το όνομα κοιτάνε. Καταλαβαίνετε πιστεύω τι μπορεί να σημαίνει αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ειναι τελείως παράλογο. Μπαίνει στην αίθουσα κυριολεκτικά όποιος θέλει και δεν ελέγχεται παρά μόνο στο τέλος. Κάλλιστα έρχεται κάποιος, γράφει, φεύγει, και παραδίδει το γραπτό σε αυτόν που όντως δίνει την εξέταση. Απορώ πραγματικά πως γίνεται να μην ελέγχουν τα στοιχειώδη.

      Διαγραφή
  62. Παιδιά επικεντρωθείτε για την αυριανή εξέταση και γιαυτα έχουμε χρόνο αν και πιστεύω δεν έχουν καμία ελπίδα αυτά τα άτομα να περάσουν διότι δεν νομίζω ότι και αυτός που προσπαθεί για αντιγραφή εν τελεί έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Οι θέσεις παιδιά είναι 48 , ας περάσουν λοιπόν οι καλύτεροι , καλή επιτυχία σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Προσωπικά εγραψα χαλια ποινικό μέτρια Σύνταγμα να παω αύριο αστικό τσάμπα κόπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται να πας ποτέ δεν ξέρεις πως γράφουν οι άλλοι , μπορεί κάποιοι που γράψανε καλά στα δυο πρώτα να μην γράψουν καλά αύριο

      Διαγραφή
    2. Για να έχουν γράψει καλά στα δυο πρώτα είναι σίγουρο πως θα γράψουν τουλαχιστόν μέτρια αύριο.

      Διαγραφή
    3. Στις εξετάσεις ορισμένοι πάνε και ασχολούνται κοιτάζοντας τι κάνουν οι άλλοι είναι υποψήφιοι αυτοί ; περίεργα πράγματα

      Διαγραφή
    4. Ξέρεις πόσοι δεν έχουν περάσει ενώ είχαν γράψει πχ 16 ποινικό 17 συνταγματικό και ένα 9,5 αστικό ;;;; Η γενικά κάτω από 10;;; Παρά πολύ σε πληροφορώ

      Διαγραφή
    5. Μια από αυτούς.. τώρα πως γίνεται να πήρα στο αστικό 9,5 όταν άλλες φορές έχω πάρει παρά πολύ καλούς βαθμούς.. ακόμη το ψάχνω!

      Διαγραφή
    6. Το 9,5 όταν είσαι πάνω από το μέσο όρο και με 10 θα περνούσες βγάζει μάτι.. κ λυπάμαι που το λέω αλλά δε νομίζω οτο γίνεται τυχαία!

      Διαγραφή
    7. Ναι πολλά παιδιά για ελάχιστα δεν εισάγονται είναι ένας διαγωνισμός , καθόλου ευχαριστώ για τόσο λίγο να μην μπαίνεις αλλά κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή ως σύνολο υποψηφίων

      Διαγραφή
  65. Με τρία 10 άρια μπορεί κάποιος να περάσει αλλά με δυο 18αρια πχ και ένα 9 πολύ απλά δεν περνάς όποτε μην κοιτάς τα δυο πρώτα πάνε ρε με αυτοπεποίθηση δώσε τον αγώνα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ε στην Ελλάδα ζούμε αΣ είμαστε ρεαλιστές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Παιδια στο συνταγματικο κοβουν γενικα; Εχω ακουσει οτι πολυ δυσκολα κοβουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γενικά πολύ αφαιρετικό μάθημα και είναι δύκολο να πέσεις ΤΌΣΟ εξω ώστε να κοπείς. Στο Συνταγματικό το καλό είναι ότι με ένα μαγικό τρόπο όλα συνδέονται μεταξυ τους, μια βασική αντίληψη και γνώση της ύλης να έχεις. Πέρυσι με μέτριο διάβασμα και κυρίως παράθεση των άρθρων και λίγη σάλτσα έγραψα 13. Στα άλλα 2 είναι το θέμα, και ειδικά φέτος θέλω πολύ να δω τις βαθμολογίες στο ποινικό.

      Διαγραφή
    2. Μου ανεβασες τη ψυχολογια παντως!
      Σαγαπω για αυτο. Καλη δυναμη, ευχομαι επιτυχια ολοψυχα!❤️

      Διαγραφή
    3. Και σε εσένα επίσης! Το'χουμε! <3

      Διαγραφή
  68. Ποινικο εγραψα ολη την αποπειρα, απο οτι μου ειπαν οι δικηγοροι αυτο ηθελε.. γιατι η αποτυχημενη αποπειρα, ειναι αποπειρα
    Αν μας ζητουσε σκεψου διαζευκτικο δολο θα επρεπε να γραψεις απο την Υπαιτιοτητα και μετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγουρα χρειαζοταν η αποπειρα! Ομως επιβαλλοταν και ο ορισμος της αποτυχημενης με ενα παραδειγμα τουλαχιστον, για να δειξεις οτι εχεις αντιληφθει. Τωρα εαν ηθελαν ολες αυτες τις θεωριες του βιβλιου, οι αποψεις διιστανται αλλα δεν νομιζω οτι τις εχουν γραψει πολλοι.

      Διαγραφή
  69. Να ρωτήσω κάτι; Αν τα έχεις γράψει όλα αυτά και έχεις βάλει και κάτι τελείως άσχετο; Ξέρετε αν έχει αρνητική βαθμολόγηση ή αν απλά δεν θα του λάβουν υπόψιν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα εχεις γραψει μη φοβασαι
      Οσο για τα ασχετα δεν εχω ιδεα αλλα θεωρω οτι δε θα κοψουν πολυ..

      Διαγραφή
    2. Δεν νομιζω οτι υπαρχει αρνητικη βαθμολογηση, ισως δεν προσμετρηθει στα θετικα αλλα δε νομιζω να κοψουν βαθμους για κατι που εχεις βαλει. Πιστευω κοβουν για αυτα που ηθελαν να δουν αλλα δεν τα εχεις γραψει

      Διαγραφή
    3. Απλά δεν θα το λάβουν υπόψιν, δηλαδή εγώ έτσι θα έκανα

      Διαγραφή
  70. Παιδιά κανείς τα θέματα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Έπεσε πρακτικό και θεωρία

    Η θεωρία ήταν : τι είναι συμβάσεις προσχώρησης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Πως σας φάνηκαν τα θέματα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Εύκολα τα θέματα. Το πρακτικό ήταν κλασικό παράδειγμα πώλησης σπιτιού με απάτη χωρίς δυσκολίες.
    Στη θεωρία αν και δεν ήταν δύσκολο το ερώτημα δεν πιστεύω να το απάντησαν τουλάχιστον οι περισσότεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή