Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022

Αποτελέσματα κατατακτήριων εξετάσεων Νομικής Θεσσαλονίκης 2021-2022

 


Εγγραφές επιτυχόντων στις Κατατακτήριες Εξετάσεις

της Νομικής Σχολής του  Α. Π. Θ.

Ακαδ. Έτος 2021-2022

 

Ενημερώνονται οι επιτυχόντες ότι μπορούν να προσέλθουν για την εγγραφή τους στο Α΄ εξάμηνο φοίτησης του ακαδ. έτους 2021-2022 στη Νομική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο γραφείο 205, στον 2ο όροφο  του κτιρίου της Σχολής, 10.00-12.00 π. μ. από την Δευτέρα, 14-02-2022 έως και την Παρασκευή, 18-02-2022.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα ή διαβατήριο.

Αν κάποιος ενδιαφερόμενος δεν δύναται να προσέλθει ο ίδιος για την εγγραφή του, πρέπει να χορηγήσει εξουσιοδότηση με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής του, στο άτομο που θα πραγματοποιήσει την εγγραφή του στη Νομική. Οι σχετικές επικυρώσεις γίνονται στα ΚΕΠ ή στα αστυνομικά τμήματα της επικρατείας.

Όσοι από τους επιτυχόντες θεωρούν ότι ορισμένα μαθήματα από την φοίτησή τους στο τμήμα ή στην σχολή προέλευσης μπορούν να αντιστοιχηθούν με υπάρχοντα μαθήματα του προγράμματος σπουδών στη Νομική του Αριστοτελείου, παρακαλούνται να καταθέσουν σχετική αίτηση στη Γραμματεία της Σχολής, εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία εγγραφής τους. Θα πρέπει να συνυποβάλλουν απόσπασμα από τον Οδηγό Σπουδών του Τμήματος ή της Σχολής προέλευσης, από το οποίο να προκύπτει η ύλη και τα συγγράμματα των μαθημάτων, στα οποία είχαν εξεταστεί καθώς και το πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογίας πτυχιούχου.

Οι απορριφθέντες των Κατατακτηρίων, ακαδ. έτ. 2021-2022 θα μπορούν να ενημερώνονται για τα αναλυτικά αποτελέσματα των εξετάσεων που τους αφορούν, με τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης που κατέθεσαν.

Την ανακοίνωση ακολουθεί η επικυρωμένη κατάσταση των πρωτοκόλλων των αιτήσεων των επιτυχόντων μετά από απόφαση της Συνέλευσης της Σχολής.

 

Γραμματεία Νομικής

10-02-2022


ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2022-2023


Παιδιά, όσοι δεν τα κατάφεραν να μη το βάζουν κάτω. Μάχες δίνουμε κάθε μέρα σε πολλά θέματα στην καθημερινότητά μας μέχρι η  προσπάθειά μας να ευοδωθεί.

Καλή συνέχεια σε όλους!



85 σχόλια:

  1. Λιγα άτομα πήραν... Της Αθήνας ποτε βγουν γνωρίζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι λίγα, έδωσαν 98 άτομα και πήραν 45. Αθήνα 300 και θα μπουν 48. Αποτελεσματα δεν ξέρουν πότε.

      Διαγραφή
  2. Νομίζω ότι αρχές Μαρτίου θα έχουμε νέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι παιδιά να τα βγάλουν μέχρι τέλος του μήνα για Αθήνα μιλάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μήπως είχε κανείς κάποιο νεότερο για αποτελέσματα Κομοτηνής; Το εξάμηνο υποτίθεται οτι ξεκινά από Δευτέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου την ίδια ερώτηση θα έκανα... Φουλ άγχος....

      Διαγραφή
  5. Πραγματικά.. η αναμονή είναι ατέλειωτη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σήμερα η αύριο.. Η λογική λέει... Αλλά ζούμε στην εποχή της λογικής;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ελπίζω το ''σήμερα ή αύριο'' να ισχύει και για την Αθήνα, γιατί ειδικά αυτή τη φορά δεν παλεύεται η αναμονή...καλή δύναμη παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όσον αφορά την Αθήνα φίλε έχεις ελπίδες πως έγραψες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά, ούτε στο συνταγματικό δεν περιμένω βάση με αυτά που διάβασα και άκουσα, ας μην αναφέρω διόλου το αστικό...Βατερλό εν ολίγοις, κι ας έδινα 2η φορά κι ας διαβάζω επί 3 χρόνια...εσύ?

      Διαγραφή
    2. Εγώ αστικό φίλε Βατερλώ,περιμένω λογικά κάτω από την βάση, συνταγματικό και ποινικό επίσης κάτω του μετρίου χάλια και σε αυτά πήγα ,και γω δεύτερη φορά έδινα ,αστικό. Τα έχω Σχεδον όλα λάθος ,απορώ τι περιμένω αλλά τέλος πάντων

      Διαγραφή
    3. Καλησπερα κι από εμένα. Εγώ έδινα πρώτη φορά και κοντευω να τρελαθω. Μπαίνω 100 φορές την ημέρα στη σελίδα της νομικής και πατάω ανανέωση μπας και βγει καμια ανακοίνωση. Εγώ ποινικο φοβάμαι πως δεν έχω ελπίδες, συνταγματικό μέτρια και αστικό περιμενω βαση

      Διαγραφή
    4. Για να λες στο αστικό ότι περιμένεις βάση λογικά πρέπει να τα έχεις όλα σωστά χαχαχαχχα,εγώ ταβεχω σχεδόν όλα λάθος αστα

      Διαγραφή
    5. Εγώ βάλει τη μίσθωση τυπική και γενικά έχω σίγουρα κι άλλες ελλείψεις και λάθη

      Διαγραφή
    6. Ε αν έχεις μόνο αυτό λάθος θα έχεις γράψει άριστα νομίζω

      Διαγραφή
    7. Εγώ έβαλα στο δεύτερο ερώτημα που ήταν εκτός ύλης πλάνη στα παραγωγικά αιτία εάν υπήρχε ρήτρα αναπροσαρμογής τιμής

      Διαγραφή
    8. Εγώ έγραψα για δικαιοπρακτικο θεμέλιο, ρώτησα και καθηγητή και μου είπε ότι αν το αιτιολογησα σωστά είναι ορθό το 388ΑΚ. Τι να πω, πολλα έχω διαβάσει. Αυτό με τη ρήτρα πολλοί το έγραψαν

      Διαγραφή
    9. Χθες πάντως είχα ανοιχτό το βιβλίο και διάβαζα τα συγκεκριμένα κεφάλαια ,με τα δεδομένα του πρακτικού ούτε πλάνη μπορούσες να βάλεις ούτε δικαιοπρακτικο θεμέλιο εκτός και αν έκανε κάποιος υπόθεση για να στήριξη την μία από τις δύο επιλογές του,ίσως τελικά να θέλανε αυτό την αιτιολόγηση

      Διαγραφή
    10. Το δικαιοπρακτικο θεμέλιο ως διμερής πλανη στα παραγωγικα αιτία μια χαρά
      Ταίριαζε και προέκυπτε κανονικά από το βιβλίο θεωρώ. Για να είμαστε πιο ακριβείς, γενικά το άρθρο 388 κι ο, τι αυτό λέει. Τέλος πάντων θα δουμε

      Διαγραφή
    11. Τι να σου πω ο δικηγόρος από το nomopolis στις απαντήσεις του είπε ότι δεν προκύπτει από τα δεδομένα του πρακτικού,μακάρι όμως να σου το πήραν σωστό εξ άλλου δεν έχουμε και ποια είναι η σωστή απάντηση οπότε παίζει να είναι και σωστό

      Διαγραφή
  9. Κι εγώ επίσης. Το έχω ξαναγράψει. Το αστικό ήταν το βατερλό. Λυπάμαι που ξεκίνησα να γράφω σωστά πράγματα και τα διόρθωσα. Ήταν πρόστυχα θέματα συμφωνώ. Και η ώρα ήταν ελάχιστη. Προχειρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να βγούνε επιτέλους να φύγει η αγωνία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ας ελπίσουμε να κατάλαβαν ότι ήταν δύσκολα τα θέματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εαν έχεις βάλει μόνον τη μίσθωση τυπική λανθασμένα τότε είσαι καλά!!!
    εγώ π.χ θεωρητικά το μόνο λάθος είναι ότι στο 2ο ερώτημα έβαλα πλάνη ουσιώδη, αλλά επειδή είναι 3 ερωτήματα ξεκινάω να υπολογίζω από 12/20 και κατεβαίνω, γιατί και στα υπόλοιπα ελλείψει χρόνου και άγχους, δεν έδινα καλές απαντήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν έδωσα καθόλου καλές απαντήσεις, για αυτό το λέω. Έχω λάθη πολλα μικρά αλλά πολλα. Και σίγουρα ελλείψεις

      Διαγραφή
  13. Και γω οι απαντήσεις μου δεν ξέρω αν ήταν σωστές ,δεν μπορούσα να σκεφτώ καθαρά εκείνη την ώρα όλα ήταν θολωμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν κάποιος έχει γράψει σωστά τις 2 απ τις 3, κόβεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι βέβαια γύρω στο 15 είσαι με δύο στα τρία.

      Διαγραφή
  15. προσωπικά μου φαίνεται δύσκολο κάποιος με 2/3 να παίρνει περισσότερο από 11 με 13,δεδομένου ότι η διαίρεση βγαίνει 6,6 και ότι θα σου δώσουν ολόκληρα τα υπόλοιπα σωστά, αλλά θα βγουν τα αποτελέσματα θέλω να πιστεύω σύντομα, οπότε δεν ωφελούν οι εικασίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν και τζάμπα συζητάμε πλέον όλα έχουν πάρει τον δρόμο τους, τα ερωτήματα ήταν πέντε και όχι τρία να έχετε υπόψιν έτσι για την ιστορία,και δεν ξέρουμε πως έγινε η κατανομή και βαθμολόγηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επίσης για να συμπληρώσω στις εξεταστικές των φοιτητών σε κάθε ερώτημα υπάρχουν και οι μονάδες που περνει το κάθε ερώτημα σε μας δεν ξέρω τον λόγο αλλά αυτό δεν γίνεται ίσως να υπάρχει λόγος όντως τίποτα δεν είναι τυχαίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να ρωτήσω κάτι άλλο; όσοι έχετε ξαναδώσει είχατε δει τα γραπτά; έχουν βαθμό ή κάτι άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ προσωπικά δεν τα είχα δει , τι να δω;μια κατάσταση που δεν αλλάζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγω είχα δει γραπτό σε ενα μάθημα, είχε βαθμό κανονικά ,όχι άλλες ιδιαίτερες σημειώσεις. Θα πω και γω πως δεν με οφέλησε σε τίποτα η διαδικασία αφού οι καθηγητές εαν το γραπτό σου δεν είναι για 20 και δεν είναι ας πούμε κατάφωρη η άδικη βαθμολόγηση δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρωτάω γιατί εγώ όταν έδωσα στη Θεσσαλονίκη δεν είχε μέσα τίποτα το γραπτό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η νομοθεσία προβλέπει ρητά ότι απαγορεύεται αναθεώρηση των γραπτών,οπότε ποιος ο λόγος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχω την αίσθηση ότι αύριο το μεσημεράκι θα ξέρουμε τι γράψαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τη γραμματεία απάντησαν σε ιμέιλ "δε νομίζω να ανακοινωθούν πριν το τέλος Φεβρουαρίου" σε μια κοπέλα που έστειλε στην υπεύθυνη των κατατακτηριων για την Αθήνα. Εκτός αν αναφέρεσαι στην Κομοτηνή. Για την Αθήνα ή την επόμενη ή τη μεθεπόμενη.

      Διαγραφή
    2. Εγω χθες πήρα και με βάση αυτά που μου είπε ήταν σαν να μου έλεγε από μέρα σε μέρα ,αλλά για να έστειλαν τέτοιο eMail ,προφανώς δεν λενε ψέματα ,οπότε Μάρτιο και επίσημα

      Διαγραφή
    3. Την προηγουμενη Παρασκευή το είδα, το ανηρτησε μια κοπέλα στο φβ σε σκρινσοτ. Μπορεί όμως να έλαβαν τα αποτελέσματα και να τα ανακοινώσουν όντως αυριο. Μακάρι!

      Διαγραφή
    4. Ε πες το έτσι χαχαχ εγώ χθες πήρα και γελούσε με νόημα αυτή και μου είπε ότι τα ετοιμάζουν

      Διαγραφή
    5. Για Αθήνα μιλάμε παντα έτσι;;

      Διαγραφή
    6. Για Αθήνα μιλάνε τα παιδιά!
      Μακάρι να βγουν αύριο,έστω τη Δευτέρα, τι να πω

      Διαγραφή
    7. Ναι για Αθήνα μιλάμε ,που είπα παραπάνω ότι πήρα χθες τηλ στην γραμματεία

      Διαγραφή
  24. Δεν μιλάω για αναθεώρηση. Τον λόγο τον ξέρει ο καθένας. Εγώ ρώτησα γιατί σε εμένα δεν υπήρχε τίποτα στο γραπτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή τι να υπάρχει ρε φίλε στο γραπτό σου ;τι περίμενες να δεις;

      Διαγραφή
    2. Κάποιον βαθμό ρε φίλε, κάποια γραμμή έστω. Αν δεν βρίσκεις λόγο εσύ να δεις το γραπτό σου μην απαντάς καν γιατί δεν έχεις και εμπειρία. Η ερώτηση μου ήταν αυτή τέλος.

      Διαγραφή
  25. Εάν δεν πέρασε ένας χρόνος φίλε διότι μετά καταστρέφονται να κάνεις γραπτό αίτημα στην γραμματεία να πάρεις πρωτόκολλο και είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι το πήρα το γραπτό μου αλλα δεν υπάρχει βαθμός. Αυτό ήθελα να δω αν στην Αθήνα είχαν βαθμους. Ένας παραπάνω μου απάντησε ότι το δικό του γραπτό είχε βαθμό.

      Διαγραφή
  26. Εάν δεν βγουν σήμερα ,τότε ούτε την Δευτέρα γιατί είναι επίσημη αργία της νομικής Αθηνών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νομίζω ότι δύο μήνες ειναι τεράστιος χρόνος και ακόμα τα ετοιμάζουν,τι ετοιμάζουν απορώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάντως βλέποντας τις βαθμολογίες στην Θεσσαλονίκη και με 5,5 σε ένα μάθημα υπήρχαν επιτυχόντες απλά οκ τα άλλα δύο ήταν καλοί βαθμοί όλα είναι σχετικά τελικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Παιδιά μόλις μίλησα με τη γραμματεία στην Αθήνα και μου είπε ότι δεν έχουν κανένα νέο! Μην περιμένετε σήμερα κάτι...ρώτησα και αν θα βγουν πριν τη 1/3 που αρχίζει το εξάμηνο και μου είπε ότι δεν ξέρουν και ότι από πλευρας γραμματείας θα το προσπαθησουν. Κατάλαβα ότι δεν έχουν λάβει τα αποτελέσματα ακόμη. Τι να σας πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε είναι ψεύτες και μας δουλεύουν προχθές πήρα και μου άφησε να εννοηθεί ότι είναι θέμα ημερών αφού γελούσε με νόημα και την είπα μήπως βγουν και σήμερα, τεμπέληδες,δύο μήνες και μας έχουν γραμμένους κάθε χρόνο το φτάνουν οριακά μέχρι την άνοιξη γιατί έτσι έχουν μάθει.

      Διαγραφή
    2. Και να συμπληρώσω εμένα μου είπε ότι τα έχουν και τα ετοιμάζουν τα αποτελέσματα

      Διαγραφή
    3. Τι να πω καλέστε κι εσείς μήπως καταλαβουν έτσι. Εμένα μου απάντησαν με την πρώτη σήμερα

      Διαγραφή
    4. Από την αρχή είχαν πει τέλος Φεβρουαρίου. Τώρα γιατί σε κάποιους άφησαν υπονοούμενα δεν ξέρω. Αλλά και να λένε τη μία έχουνε τα αποτελέσματα την άλλη δεν ξέρουμε είναι δούλεμα

      Διαγραφή
  30. Παιδιά οι άνθρωποι μας κοροϊδεύουν.. εδώ στην Κομοτηνή αρχίζει Δευτέρα το εξάμηνο και δεν τα έχουν βγάλει ακόμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν ντρέπονται λέω εγώ να μου λένε σε μένα ότι τα ετοιμάζουν και σε άλλους ότι δεν έχουν ιδέα με τα αποτελέσματα,η νομική Θεσσαλονίκης τα είχε έτοιμα 29 Ιανουαρίου και εμείς έχουμε 18 Φλεβάρη και τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μπαα.. πιστεύω απο Δευτέρα και αν δυστυχώς.. δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η αγωνία μας προφανώς. Και δεν έχω ιδέα που οφείλεται η καθυστέρηση. Σίγουρα πάντως όχι στον αριθμό των υποψηφίων μιας και Κομοτηνή και Θεσσαλονίκη είχαν σχεδόν τον ίδιο αριθμό και εκεί έχουν ήδη βγει 10 ήμερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εγώ μόλις επικοινώνησα και μου είπαν τέλος του μήνα. Λέω και εγώ...δηλαδή στο τέλος της επόμενης βδομάδας; και μου λένε το τέλος του μήνα πάει και πιο μετά. Αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πήρες την ειρωνία σου δηλαδή ως απάντηση.

      Διαγραφή
    2. Για Αθήνα ή Κομοτηνή;

      Διαγραφή
    3. Άρα το βλεπω για 28 Φεβρουαρίου παιδια.. Να εξαντλήσουν τα περιθωρια.. Έλεος! Και σκεφτείτε ότι αυτό το λένε 10 μερες τώρα, ότι δε θα βγουν πριν το τέλος του μήνα. Συνεπώς δεν έχουν και σκοπό να τα βγάλουν νωρίτερα.

      Διαγραφή
    4. Και να περνούσα πάει στο διάολο,θα τα δω και θα ανεβάσω πίεση

      Διαγραφή
  34. Kαλησπέρα παιδιά έχω μια ερώτηση. Γνωρίζει καποιος τι ισχυει με την βαση του 10 για την Αθήνα? Για να περασεις πρέπει να έχεις γράψει σε όλα πανω απο 10? Είδα τις προηγούμενες χρονιες οι θέσεις συμπληρώνονταν πρωτα απο όσους ειχαν γραψει τουλαχιστον 10 σε όλα τα μαθηματα και αν εμεναν κενες τοτε μονο επαιρναν και καποιον που έχει γραψει κατω απο την βαση σε ενα μαθημα. Αυτο πρακτικα σημαινει οτι αν καποιος γραψει 10 10 10=30 σε σχέση με καποιον που εγραψε 15 15 9=39 προηγειτε ο πρωτος. Σωστα τα λεω ή έχω μπερδεψει κατι? Εγω νομιζα οτι παιρνουν απλα τους πρωτους 48 με την μεγαλυτερη βαθμολογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό που έγραψες ,καλύτερα δηλαδή τρία δεκαριά παρά δύο εικοσαρια και ένα εννιά πχ

      Διαγραφή
    2. Τους πρώτους 48 με την μεγαλύτερη βαθμολογία ανεξάρτητα από το πώς διαμορφώθηκε. Μπορεί και με κομμένο κάποιος να μπει.

      Διαγραφή
    3. Ναι αν δεν καλυφθούν οι θέσεις και αθροιζεις 30 και πάνω και με κάτω από δέκα περνάς εάν φυσικά περνάς και τους άλλους που έχουν γράψει κάτω από δέκα

      Διαγραφή
  35. Μόλις τηλεφώνησα στην γραμματεία της Κομοτηνής παιδιά μου είπαν ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση προς το παρόν οπότε μην τα περιμένετε σήμερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Για το φίλο 12:09

    Σε εφαρμογή του άρθρου 74 παρ.3 του Ν.4485(ΦΕΚ114΄τ.Α’/2017) θέσεις εισακτέων που έμειναν κενές κατά τις κατατακτήριες εξετάσεις 2021/22 καλύπτονται μέχρις εξαντλήσεως του προβλεπόμενου ποσοστού εισακτέων (υπόλοιπο αριθμού εισακτέων είναι 9, 44-35=9), με την κατάταξη, ως επιτυχόντων, υποψηφίων κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας εφόσον αυτή είναι τουλάχιστον τριάντα (30) μονάδες και ανεξαρτήτως της επίδοσής τους στα επιμέρους μαθήματα.


    Από τη νομική ΑΠΘ δλδ πρώτα εισάγεται ο 10 10 10 και μετά ο 20 20 01 πχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όλες τις νόμιμες ισχύει αυτό να Το τονίσουμε όχι μόνο Θεσσαλονίκη,μην υπάρξουν παρεξηγήσεις

      Διαγραφή
    2. Ναι εννοείται απλώς πήρα τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα��

      Διαγραφή
    3. Σωστά έκανες, έτσι είναι η διαδικασία

      Διαγραφή
  37. Ούτε κ σήμερα τελικά, κρίμα που μας αφήνουν να ξεροσταλιάζουμε ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μην αγχώνεστε δεν είναι στο χέρι μας. Θα τα βγάλουν ξαφνικά και θα μάθουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Οι μόνοι ήρεμοι είναι αυτοί που ξέρουν ότι έχουν γράψει καλά,εγώ πχ που έγραψα χάλια απλά ελπίζω μέχρι να βγουν χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά αυτοί είναι σίγουροι,αλλά ποιοι είναι; χαχαχα πάντως αν κάποιος έγραψε χάλια ή μέτρια έως χάλια δεν ξέρω γιατί ελπίζουμε.

      Διαγραφή
    2. Εγώ είμαι αυτός σίγουρα που έγραψε χάλια αλλά οκ ας δω τουλάχιστον τι έγραψα χαχαχχα

      Διαγραφή