Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΘΑΙΝΕΙ..

Και βέβαια πάλι δεν κατάφερα να περάσω...καθώς δεν έγραψα σωστά τα θέματα στην ιστορία δικαίου. Πρέπει να περάσω όμως από τη γραμματεία της σχολής να μάθω τα αποτελέσματα μου.

Φέτος, από ότι πρόσεξα με απλή βάση περνούσες και ως ΤΕΙ αλλά και ως ΑΕΙ.

Το λάθος μου τόσο καιρό ήταν αφιέρωνα χρόνο σε πολλά πράγματα μαζί, διάβαζα τελευταία στιγμή για τη σχολή και δεν ήμουν ποτέ έτοιμη.

Φέτος, παιδιά, το καλοκαίρι, στη θάλασσα θα έχω κοντά μου την Ιστορία Δικαίου (μη γελάτε), τα Πρακτικά θέματα του Γεωργιάδη για το Αστικό Δίκαιο και αν δεν έχει καταλυθεί τελείως το Σύνταγμα ως τότε, θα κάνω επανάληψη στο Συνταγματικό Δίκαιο του Βενιζέλου.

Φέτος, πρέπει να περάσω, είναι η δέκατη φορά που δίνω κατατακτήριες και πρέπει να τα καταφέρω. Αγαπώ πολύ τα δίκαια και μου κάνει εντύπωση που ακόμα είμαι απέξω.

Μπορεί όμως να είμαι απέξω για να βοηθώ και εσάς. Κανείς δεν ξέρει. Θα χαρώ ιδιαιτέρως να μου γράψει κάποιος από τους περίπου 20000 επισκέπτες στην ιστοσελίδα μου, να μου γράψει ότι πέρασε, θα ήμουν πολύ ικανοποιημένη από αυτό το αποτέλεσμα και ας μην τα κατάφερα εγώ...

Αρχίστε διάβασμα...... ξεκινήστε από την Ιστορία Δικαίου που είναι παπαγαλία!!!!! θα τα ξαναπούμε σύντομα με σημειώσεις μου.

Ευχαριστώ πολύ.