Ερωτηση σχετικα με το παρακατω. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 74 ΠΑΡ. 5α. Ν. 4485/2017ΦΕΚ 114/Α΄/4-8-2017
Διαβασα το νομο. Αναφερει σχετικα με τις κενες θεσεις 2016 2017. Που φυσικαν κενες θεσεις δεν υπηρξαν συμφωνα με τον αριθμο εισακτεων.
Απο που προκυπτει οι θεσεις αυτες. Και απο που προκυπτει οτι παλι βαση νομου οτι οι θεσεις πρεπει να αφορουν ατομα που εδωσαν κατατακτηριες φετος. Ρωτησα 2 καθηγητες και συμφωνουν ωστοσο απαντηση δεν μπορεσαν να μου δωσουν.
Αν δεις στο τέλος του 5α (εδ. β'), λέει ρητά "Η διάταξη του πρώτου εδαφίου ισχύει και για τις κατατακτήριες εξετάσεις των επόμενων ακαδημαϊκών ετών έως την έκδοση του Εσωτερικού Κανονισμού του οικείου Α.Ε.Ι..». Οπότε, προκύπτει μάλλον αρκετά ξεκάθαρα, για ποιον λόγο ισχύει και φέτος και πιθανότατα θα ισχύσει και του χρόνου κ.ο.κ.
Στον Ν. 4485/2017,έχουν γίνει τροποποιήσεις. Αναλυτικά, μπορείς να το δεις εδώ:https://www.e-nomothesia.gr/kat-ekpaideuse/tritobathmia-ekpaideuse/nomos-4485-2017-fek-114a-4-8-2017.html Αναφέρει "στο αρχικό κείμενο έχουν επέλθει μεταβολές. Το Κωδικοποιημένο αρχείο, εκδόθηκε σε ενοποιημένο κείμενο, την 07.11.2017 με ενσωματωμένες τις μεταγενέστερες τροποποιήσεις. Τελευταία ενημέρωση με τις διατάξεις του Ν.4494/2017 - ΦΕΚ 165/Α/2-11-2017.και του Ν.4495/2017 - ΦΕΚ 167/Α/3-11-2017", άρα μάλλον έχεις δει το αρχικό κείμενο του νόμου, χωρίς τις παραπάνω τροποποιήσεις/συμπληρώσεις.
Εγώ με τη σειρά μου θα ήθελα να δώσω κάποιες συμβουλές: 1)μην εμπιστεύεστε τα φροντιστήρια, γιατί συμβαίνει να χρησιμοποιούν και ψεύτικους αριθμούς επιτυχόντων. 2) δε γίνεται να χωρίσουμε την ύλη σε sos και μη sos, διότι όλα είναι πιθανά.
Καθόλου απίθανο, οι 10 από τους 55 που περάσαμε (αρχικά) το 2015 δεν ήμασταν από φροντιστήριο. Απλά, από ότι έχω καταλάβει, αν δίνουν 300 άτομα πχ, τα 250 έχουν πάει φροντιστήριο και για αυτό βγαίνουν αυτά τα ποσοστά.
Φυσικά το φροντιστήριο είναι μια βοήθεια στο να κατανοήσεις καλύτερα την ύλη αλλά η σχέση τιμής ποιότητας είναι ασχολίαστη. Μιλώντας εκ πείρας καθώς έδωσα φέτος δεν είναι δυνατόν να πληρώνεις ένα υπέρογκο ποσό μέσα στην κρίση και το φροντιστήριο να μην καλύπτει καν όλη την ύλη, ή να σου παιρνάει στο ντούκου ένα ολόκληρο κεφάλαιο λέγοντας ότι δεν υπαρχει περίπτωση να πέσει και τελικά να πέφτει. Προσοχή λοιπόν...
πως μπορεις ομως χωρις βοηθεια να κατανοησεις την ορολογια αυτη κλπ; οσοι τα καταφεραν μονοι τους πως δομησαν το διαβασμα τους; θα μπορουσε καποιος να μας πει;
Εξαρτάται. Κάποιος που προέρχεται απο κάποιο τμήμα με συναφές αντικείμενο ίσως να μπορεί να ανταποκριθεί και σε κάποια μαθήματα χωρίς φροντιστήριο. Κατά τη γνώμη μου το μάθημα που παρουσιάζει το μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας είναι το Ποινικό. Και σε αυτό πράγματι χρειάζεται βοήθεια.
Μπορείτε να πάτε να παρακολουθήσετε γενικό ποινικό που είναι εαρινού εξαμήνου (τσεκάρετε αίθουσες και ώρες http://www.law.uoa.gr/anakoinoseis-ekdhloseis-kai-prokhry3eis/anakoinoseis/poinikon-episthmon-proptyxiako/proboli-anakoinwshs/geniko-poiniko-dikaio-enar3h-paradosewn.html) για να μπείτε στο πνεύμα και να πιάσετε το νόημα. Έχουν γίνει μόλις 2 μαθήματα ενώ στην πορεία θα γίνουν και φροντιστηριακά για τυχόν απορίες)
Το ίδιο μπορείτε να κάνετε από Οκτώβρη για συνταγματικό και γενικές αρχές που είναι μαθήματα χειμερινού εξαμήνου.
Όσον αφορά παρακολούθηση ποινικού προτιμήστε κλιμάκιο Μυλωνόπουλου γιατί αυτός είναι επί κεφαλής του τομέα. Οι του πρώτου κλιμακίου προτιμούν να διδάσκουν γενικό ποινικό Ανδρουλάκη
Από φροντιστήρια όχι, δεν πήγα. Τα μαθήματα ποινικού ξεκινούν στις 5 το απόγευμα. Ίσως να μπορούσες να παρακολουθήσεις κάποια
Επίσης υπολόγισε ότι σε κάποια μαθήματα η παρακολούθηση είναι "υποχρεωτική" με την έννοια ότι άμα δεν τα παρακολουθήσεις δύσκολα θα τα περάσεις γιατί πολλές φορές οι καθηγητές ρωτάνε πράγματα που έχουν πει στο αμφιθέατρο και δεν βρίσκονται σε κάποιο βιβλίο. Ή να χρειάζεται να διαβάσεις 3-4 βιβλία για να είσαι πλήρως καλυμμένος και πάλι παίζεται. Π.χ. στις εφαρμογές δημοσίου δικαίου η ύλη είναι χαοτική, άμα πας χωρίς να έχεις παρακολουθήσει και να ξέρεις πάνω κάτω τι ζητάει ο καθηγητής, ρισκάρεις ....
Μπορεί να σου πάρει πολλά εξάμηνα μέχρι να τελειώσεις ...
Όταν λες "να το έχεις με τα νομικά" τι εννοείς; θα σου πουν δηλαδή τι είναι ο "προστήσας" και θα ανατρέξεις στο φυσικό σου ταλέντο; άμα στρώσεις τον πωπό σου και διαβάσεις νομικά, θα το έχεις, αυτό σίγουρα. δεν στο βάζει στο κεφάλι ούτε ο καθηγητής ούτε το φροντιστήριο ούτε κανένας με το ζόρι. εξάσκηση θέλει, να μπορείς να λύνεις και πρακτικά και να μην αφήνεις κεφάλαια απ' έξω. ο φίλος πιο πάνω λέει, αφήσαμε ολόκληρο κεφάλαιο. αφού ήτανε μέσα στην ύλη, εμπιστεύεσαι εσύ κάποιον που σου λέει να μην το διαβάσεις; δεν πας με sos σε κατατακτήριες, άλλοι δίνουν 3 φορές για να περάσουν
ِΑγαπητέ Ανώνυμε (8 Μαρτίου 2018 8:06μμ) Η αλήθεια είναι ότι πιάστηκα κορόιδο κι εγώ και άλλοι άνθρωποι που δώσαμε σχεδόν δύο χιλιάρικα για την προετοιμασία. Γι αυτό το ανέφερα κιόλας εδώ για να μην πιαστούν κι άλλοι κορόιδα. Οι περισσότεροι που διδάσκουν σε φροντιστήρια είναι άσχετοι! Οι τύποι μας το έπαιζαν ότι είναι μέσα στα πράγματα και να μην δώσουμε τα sos αλλού και διευκολύνουμε άλλους. Το θέμα είναι ότι όταν ξεκινάς από Σεπτέμβρη διάβασμα για να δώσεις δεν προλαβαίνεις, οπότε ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται δυστυχώς!
Οπότε εσύ φίλε ανώνυμε (9 Μαρτίου 2018 - 12:02 π.μ.) τι προτεινεις να κανω; εχω βρει καθηγητρια για ιδιαιτερο. πως μπορει καποιος που δεν εχει καμμια σχεση με νομικα να κατανοησει τους ορους και το κυριοτερο να μπει σε μια σειρα,να δομησει την υλη κλπ;
Η αλήθεια είναι ότι μια βοήθεια χρειάζεται, ειδικά στο Ποινικό. Μία καθηγήτρια για ιδιαίτερα είναι καλή λύση, εφόσον είναι εξειδικευμένη. Να έχει δηλαδή μια εμπειρία και με το μάθημα αλλά και με τους καθηγητές, διότι εγώ παρατήρησα ότι ειδικά ο Μυλωνόπουλος στο βιβλίο του έχει δική του ορολογία και φυσικά δικές του απόψεις, τις οποίες θεωρεί σωστές και πρέπει να γράψεις. Για παράδειγμα το συντιμωρητό που έπεσε φέτος σύμφωνα με άλλους είναι μη τιμωρητό. Οπότε υπάρχει διάσταση απόψεων συχνά μεταξύ καθηγητών. Ελπίζω να βοήθησα :)
το γνωριζω αυτο...για αυτο και τεινω προς το ιδιαιτερο και μαλιστα και στα τρια μαθηματα για να ειμαι βεβαιος..ετσι κι αλλιως ολα αλληλενδετα ειναι απο ο,τι εχω καταλαβει
Στα νομικά σχεδόν για τα πάντα υπάρχουν 2-3 απόψεις (σκόπιμα ο νόμος είναι πολλές φορές ασαφής). Στην νομική Αθηνών, οι καθηγητές του α' κλιμακίου είναι Ανδρουλακικοί, οι του β' Μυλωνοπουλικοί. Ωστόσο επειδή κατά 99% επικεφαλής του τομέα ποινικού είναι ο ίδιος ο Μυλωνόπουλος, καλό είναι μελετήσεις το δικό του βιβλίο.
Είμαι κατά του ιδιαίτερου γιατί πραγματικά είναι τζόγος. Επίσης δεν είναι τυχαίο ότι υπάρχουν 4-5 νομικά φροντιστήρια και πολλά από αυτά δεν έχουν ούτε έναν επιτυχόντα στις κατατακτήριες. Πηγαίνετε να παρακολουθήσετε στην σχολή είτε γενικό ποινικό, είτε εφαρμογές ποινικού (όταν διδάσκεται το γεν. ποινικό). Είναι του εαρινού εξαμήνου και τα δύο, πράγμα που σημαίνει ότι ήδη διδάσκονται. Οι παραδόσεις ξεκίνησαν τέλη Φεβρουαρίου, οπότε άνετα μπορεί κάποιος να ξεκινήσει ακόμα και τώρα (στις εφαρμογές ποινικού έχει γένει μόλις ένα μάθημα)
Οι μισοί τουλάχιστον φοιτητές, περνούν γενικό ποινικό χωρίς να έχουν παρακολουθήσει ποτέ, με διάβασμα μόνο από βιβλίο
φιλε μου οσοι εργαζονται ειναι πολυ δυσκολο να παρακολουθουν τις παραδοσεις..δυστυχως...τωρα οσον αφορα το γενικο ποινικο μονο με διαβασμα δεν εχω αποψη..ισως εχεις δικιο... αλλα θελει και πρακτικα κλπ νομιζω...
Ποινικό και Αστικό χωρίς παρακολούθηση και πρακτικά δεν βγαίνουν. Μπορεί να είναι και τα μόνα στη σχολή που θέλουν παρακολούθηση, για να δεις που πάν' τα τέσσερα. ειδικά ποινικό.
Παρακολούθηση θέλουν μόνο οι συνθέσεις (εφαρμογές) και οι δικονομίες και αυτό γιατί η ύλη είναι χαοτική και κατά 90%, οι καθηγητές στις εξετάσεις ρωτάνε αυτά που έχουν πει στην παράδοση.
Όποιος διαβάσει Γεωργιάδη (γενικές αρχές και τα πρακτικά του) είναι πλήρης και πάει για 8+
Συνταγματικό είναι μπλα μπλα και πλέον έτσι έχουν κάνει και το γενικό ποινικό (στις κατατακτήριες.
Το φροντιστήριο σίγουρα θα βοηθούσε αλλά όχι και για αυτά τα εξωφρενικά ποσά.
Διαβάστε μόνοι σας και ότι απορία έχετε απευθυνθείτε στην σελίδα των φοιτητών της νομικής. Να είστε σίγουροι πως θα πάρετε τις κατάλληλες απαντήσεις. https://www.facebook.com/groups/Athens.Lawschool.Wiki/
Κάθε μέρα και ένα διαφορετικό μάθημα 2-4 ώρες την ημέρα (30-50 σελίδες) Δευτέρα ως Παρασκευή, Σάββατο επανάληψη και Κυριακή ξεκούραση. Πρακτικό στις γ.α. δεν έλυσα ούτε ένα, ωστόσο το θεωρώ λάθος αν και πήρα 8. Ξεκίνησα να διαβάζω Μάιο και ήμουν έτοιμος την τελευταία μέρα πριν τις εξετάσεις (υπολόγισε και ένα μήνα καθυστέρηση λόγω καταλήψεων) καθώς είχε ψιλοπέσει η απόδοση μου. Ένας φοιτητής νομικής πάντως τα ξεπετάει σε 10 μέρες το καθένα
Το καλό (ή κακό της υπόθεσης, όπως το πάρει κανείς) είναι ότι το μόνο μάθημα που απαιτεί κάποιο νομικό τρόπο σκέψης και επίλυση πρακτικού είναι οι γενικές αρχές, το πιο εύκολο μάθημα του αστικού ενώ τα άλλα δύο είναι μπλα μπλα (τουλάχιστον έτσι είναι τα τελευταία θέματα).
Υπόψη ότι τα θέματα είναι πιο εύκολα από αυτά που δίνουν οι φοιτητές στις εξετάσεις τους και αν περάσεις απαλλάσσεσαι από αυτά τα μαθήματα.
Μην ακούς που λένε "δίνουν 600, περνάνε 30". Τα πράγματα δεν είναι έτσι. Δεν είναι δύσκολο να περάσεις, θα έλεγα είναι πολύ βατό αλλά αυτό θα το καταλάβεις όταν θα περάσεις. Τρία πεντάρια θες.
σαββατο διαβαζες ολα οσα ειχες κανει μεσα στη βδομαδα; αυτες οι 30-50 σελιδες που ηταν 2-4 ωρες πως αφομοιωνονταν; με πολλες αναγνωσεις; επισης ξερω οτι βαζουν πρακτικα τις δυο τελευταιες χρονιες..και στα 3 μαθηματα..
Το θέμα δεν είναι να μάθεις απέξω αυτές τις 30-50 σελίδες με την πρώτη (άλλωστε είναι αδύνατο αυτό) αλλά να τις καταλάβεις καλά και να κρατήσεις σημειώσεις από τα πιο σημαντικά μέρη. Από εκεί και πέρα, θα έρθει και η "αποστήθιση" με την συνεχή μελέτη και επανάληψη. Αυτό το κάνω ακόμα και σήμερα και από ότι ξέρω και πολλοί άλλοι (αν όχι όλοι)
Τα θέματα συνταγματικού και γενικού ποινικού από ότι βλέπω είναι καθαρά θεωρία https://mylinablog.blogspot.gr/2017/12/2017-2018_18.html
Παραθέτω και τα θέματα που έχουν πέσει τα τελευταία χρόνια σε αυτά τα δύο μαθήματα για να δείτε ότι στις κατατακτήριες είναι πιο εύκολα
http://www.nomowiki.gr/2011/12/blog-post_961.html Γενικό Ποινικό (τσεκάρετε μόνο κλιμάκιο β' ή Μυλωνόπουλου) http://www.nomowiki.gr/2011/12/blog-post_553.html Συνταγματικό
Συγνώμη ρε συ Geo Zinho, αλλά αν έχεις μπει το 2014-2015 δεν έχεις δώσει καν Ποινικό στις Κατατακτήριες, Ιστορία Δικαίου είναι φουλ θεωρητικό και αμπελοφιλοσοφία, το Ποινικό και θεωρητικό θέμα να μπει, χρειάζεται κατανόηση, μόνο φέτος ήταν αυτούσιο από το βιβλίο του Μυλωνόπουλου. Επίσης, η βάση στις Κατατακτήριες δεν είναι το 5, είναι το 10, το οποίο μπορεί να φαίνεται το ίδιο με το 5, αλλά δεν είναι. άλλο το 10, άλλο το 11, άλλο το 12. και όταν παίζεις στο απειροελάχιστο, ακόμα και αυτό το 1 μετράει. τέλος, μες στη σχολή δεν έχεις να συναγωνιστείς κανέναν. αν γράψεις 5 περνάς. στις κατατακτήριες πρέπει να γράψεις καλύτερα από τον άλλον, δεν αρκεί να γράψεις τη βάση.
Έδωσα το 2016-2017. Θεωρώ ότι τα θέματα της χρονιάς μου ήταν πιο εύκολα (με εξαίρεση το Συνταγματικό που "χαωνόσουν") ήταν πιο εύκολα σε σχέση με αυτά της προηγούμενης χρονιάς, με τα οποία προετοιμάστηκα. Αλλά κατά τη γνώμη μου, άσχετα που δε μας ζητήθηκε πρακτικό, αν δεν ξέρεις να λύνεις θα το βρεις μπροστά σου. και το ίδιο ισχύει και για το ποινικό, παρότι όντως στηρίζεται πολύ στην θεωρία η επίλυση των πρακτικών του. αλλά θα πρέπει να το κατανοήσεις και να το συστηματοποιήσεις, γιατί την ώρα που γράφεις δεν σκέφτεσαι καθαρά, όπως θα σκεφτόσουν χαλαρός στο σπίτι σου. Εμείς δώσαμε και τα 3 μαθήματα την ίδια μέρα. Φαντάσου να γράφεις 6 ώρες σερί. Από αυτή την άποψη θεωρώ ότι δεν μπορεί να θεωρηθούν πιο εύκολες οι κατατακτήριες. Στην σχολή δεν θα δώσεις αυτά τα 3 μαθήματα την ίδια μέρα, μπορείς να παρακολουθήσεις παραδόσεις και όντως στο κάθε κλιμάκιο μπορούν να επιμένουν σε διαφορετικά θέματα, άρα να έχεις μια υποψία τι θα μπει. Κατά τη γνώμη μου αυτό που σώζει είναι η οργάνωση στο διάβασμα κι επίσης, το να ξέρεις να λύνεις πρακτικά, σε βοηθάει να θυμηθείς κομμάτια της θεωρίας πιο εύκολα, όπως και παραδείγματα. Αυτά.
Εγώ έκανα φροντιστήριο σε Αστικό και Ποινικό και μπορώ να σου πω ότι σε περίπτωση αμφιβολίας, τα παραδείγματα μέσα στην τάξη θυμήθηκα και με καθοδηγήσανε λίγο. Ξέρω και παιδιά που περάσανε μόνα τους, οπότε δεν είναι μονόδρομος το φροντιστήριο απαραίτητα. Απλώς εγώ δεν ήθελα να το διακινδυνεύσω, ήθελα να περάσω με την πρώτη γιατί δουλεύω κιόλας κι ήθελα να ξεμπερδεύω. Η κοπέλα μου που σκέφτεται να δώσει φέτος, θα κάνει προσπάθεια μόνη της μιας και είναι άνεργη και δυσκολεύεται οικονομικά, για αυτό και έχει ξεκινήσει από τώρα. Της ψάχνω φουλ θέματα προηγούμενων ετών και πρακτικά, γιατί στο Αστικό ειδικά πέφτουν πιο συχνά. Στο Ποινικό όχι τόσο, αλλά κακά τα ψέμματα, με τα πρακτικά θα μάθεις και θα γράψεις και πιο ολοκληρωμένη απάντηση. Όμως έχει ξεκινήσει από τώρα διάβασμα, για να έχει και πιθανότητες και να εξασκηθεί περισσότερο μόνη της.
εγω ακριβως επειδη εργαζομαι αρκετες ωρες ειπα να μην κανω και φροντιστηριο γιατι δεν θα εχω χρονο για προσωπικο διαβασμα, το οποιο ειναι και βασικοτερο νομιζω. αυτην την εβδομαδα ξεκινησα διαβασμα..ελπιζω να προλαβω. υπαρχουν και βιβλια απο'οτι ειδα που εχουν πρακτικα κλπ
Ρε παιδιά χάζευα τα φετινά αποτελεσματα γιατί σκέφτομαι να δώσω και άκουγα χρόνια ότι πρέπει να σαι αριστος παίρνουν τους καλύτερους των καλύτερων κτλ και βλέπω ότι παίρνουν ανθρωπους που χουν γράψει 7.5/20 16/20 και 16/20 .Ποσο δύσκολο είναι δηλαδή να γράψεις αυτά τα νούμερα?
Καλησπέρα! Μία ερώτηση έχω σχετικά με την προτεινόμενη βιβλιογραφία που δίνει το κείμενο της προκήρυξης των εξετάσεων. Προτείνονται όλα τα συγγράματα για διάβασμα ή όποιο από αυτά θέλεις επιλέγεις?
Υπάρχει κάποιος για Θεσσαλονίκη εδώ πέρα ή είστε όλοι για Αθήνα; Εγώ έδωσα πέρυσι Θεσσ. διάβασα μόνη μου 2 μήνες και με έκοψαν μόνο στο δημόσιο διεθνές, κι αν είχα λίγο μεγαλύτερους βαθμούς θα περνούσα...Θα ξαναδώσω φέτος, ξεκίνησα διάβασμα τον Αύγουστο, αλλά διαβάζω λιγότερο από πέρυσι και το φοβάμαι αυτό, αν και διαπιστώνω ότι θυμάμαι πράγματα.
Κυρία Λίνα έπεσα πανω σε μια ανάρτηση που ειχατε γραψει το 2012 στην οποια λεγατε οτι δωσατε 10 φορες κατατακτηριες. Πραγματικά, ειχατε τοσο κουραγιο και υπομονη να διαβασετε και να δωσετε τοσες φορες και να περιμενετε καθε χρονο τις εξετασεις; τελικα περασατε με την 10η φορα ή χρειαστηκαν κι αλλες; μου φαινεται απιστευτο, γιατι ακουσα και για μια ακομη περιπτωση που κοπελα εδωσε 15 φορες μεχρι να μπει και μου φαινεται τρομακτικα υπερβολικος ο αριθμος των 10 και 15 φορων.
Από ότι καταλαβαίνω βλέπωντας τα αποτελέσματα, εισάγονται όσοι έχουν τον μεγαλύτερο βαθμό αθροιστικά (συνολικά) στα 3 μαθήματα, δηλαδή δεν απαιτείται να έχουν γράψει πάνω από 10/20 σε κάθε μάθημα. Σωστά?
Καλησπέρα. Ενδιαφέρομαι να δώσω του χρόνου κατατακτήριες για τη νομική. Διάβασα τα σχόλια για τα φροντιστήρια... παρόλα αυτά εγώ θα στραφώ εκεί για βοήθεια (εργασία, οικογένεια δεν αφήνουν πολύ χρόνο)... Εαν υπάρχει κάποιος να με ενημερώσει για το κόστος και αν κάποιος πήγε σε φροντιστήριο εαν το προτείνει, τι να προσέξω κλπ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήόσοι εχασαν τη βαση σε ενα μαθημα αλλα περασαν στα αλλα τι γινεται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρωτηση σχετικα με το παρακατω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 74 ΠΑΡ. 5α. Ν. 4485/2017ΦΕΚ 114/Α΄/4-8-2017
Διαβασα το νομο.
Αναφερει σχετικα με τις κενες θεσεις 2016 2017.
Που φυσικαν κενες θεσεις δεν υπηρξαν συμφωνα με τον αριθμο εισακτεων.
Απο που προκυπτει οι θεσεις αυτες.
Και απο που προκυπτει οτι παλι βαση νομου οτι οι θεσεις πρεπει να αφορουν ατομα που εδωσαν κατατακτηριες φετος.
Ρωτησα 2 καθηγητες και συμφωνουν ωστοσο απαντηση δεν μπορεσαν να μου δωσουν.
Μπορειτε να μου πειτε τη γνωμη σας?
Αν δεις στο τέλος του 5α (εδ. β'), λέει ρητά "Η διάταξη του πρώτου εδαφίου ισχύει και για τις κατατακτήριες εξετάσεις των επόμενων ακαδημαϊκών ετών έως την έκδοση του Εσωτερικού Κανονισμού του οικείου Α.Ε.Ι..». Οπότε, προκύπτει μάλλον αρκετά ξεκάθαρα, για ποιον λόγο ισχύει και φέτος και πιθανότατα θα ισχύσει και του χρόνου κ.ο.κ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον Ν. 4485/2017,έχουν γίνει τροποποιήσεις. Αναλυτικά, μπορείς να το δεις εδώ:https://www.e-nomothesia.gr/kat-ekpaideuse/tritobathmia-ekpaideuse/nomos-4485-2017-fek-114a-4-8-2017.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφέρει "στο αρχικό κείμενο έχουν επέλθει μεταβολές. Το Κωδικοποιημένο αρχείο, εκδόθηκε σε ενοποιημένο κείμενο, την 07.11.2017 με ενσωματωμένες τις μεταγενέστερες τροποποιήσεις. Τελευταία ενημέρωση με τις διατάξεις του Ν.4494/2017 - ΦΕΚ 165/Α/2-11-2017.και του Ν.4495/2017 - ΦΕΚ 167/Α/3-11-2017", άρα μάλλον έχεις δει το αρχικό κείμενο του νόμου, χωρίς τις παραπάνω τροποποιήσεις/συμπληρώσεις.
Εγώ με τη σειρά μου θα ήθελα να δώσω κάποιες συμβουλές: 1)μην εμπιστεύεστε τα φροντιστήρια, γιατί συμβαίνει να χρησιμοποιούν και ψεύτικους αριθμούς επιτυχόντων. 2) δε γίνεται να χωρίσουμε την ύλη σε sos και μη sos, διότι όλα είναι πιθανά.
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω γιατι νομιζω οτι χωρις φροντιστηριο ειναι σχεδον απιθανο να περασει καποιος τις εξετασεις αυτες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθόλου απίθανο, οι 10 από τους 55 που περάσαμε (αρχικά) το 2015 δεν ήμασταν από φροντιστήριο. Απλά, από ότι έχω καταλάβει, αν δίνουν 300 άτομα πχ, τα 250 έχουν πάει φροντιστήριο και για αυτό βγαίνουν αυτά τα ποσοστά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά το φροντιστήριο είναι μια βοήθεια στο να κατανοήσεις καλύτερα την ύλη αλλά η σχέση τιμής ποιότητας είναι ασχολίαστη. Μιλώντας εκ πείρας καθώς έδωσα φέτος δεν είναι δυνατόν να πληρώνεις ένα υπέρογκο ποσό μέσα στην κρίση και το φροντιστήριο να μην καλύπτει καν όλη την ύλη, ή να σου παιρνάει στο ντούκου ένα ολόκληρο κεφάλαιο λέγοντας ότι δεν υπαρχει περίπτωση να πέσει και τελικά να πέφτει. Προσοχή λοιπόν...
ΑπάντησηΔιαγραφήπως μπορεις ομως χωρις βοηθεια να κατανοησεις την ορολογια αυτη κλπ; οσοι τα καταφεραν μονοι τους πως δομησαν το διαβασμα τους; θα μπορουσε καποιος να μας πει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαρτάται. Κάποιος που προέρχεται απο κάποιο τμήμα με συναφές αντικείμενο ίσως να μπορεί να ανταποκριθεί και σε κάποια μαθήματα χωρίς φροντιστήριο. Κατά τη γνώμη μου το μάθημα που παρουσιάζει το μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας είναι το Ποινικό. Και σε αυτό πράγματι χρειάζεται βοήθεια.
Διαγραφήεγω ειμαι φιλολογος οποτε συναφες αντικειμνο γιοκ. χαχαχα.. μαλλον θα ξεκινησω φροντιστηριο και μαλιστα ιδιαιτερο
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην κάνετε φροντιστήριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείτε να πάτε να παρακολουθήσετε γενικό ποινικό που είναι εαρινού εξαμήνου (τσεκάρετε αίθουσες και ώρες http://www.law.uoa.gr/anakoinoseis-ekdhloseis-kai-prokhry3eis/anakoinoseis/poinikon-episthmon-proptyxiako/proboli-anakoinwshs/geniko-poiniko-dikaio-enar3h-paradosewn.html) για να μπείτε στο πνεύμα και να πιάσετε το νόημα. Έχουν γίνει μόλις 2 μαθήματα ενώ στην πορεία θα γίνουν και φροντιστηριακά για τυχόν απορίες)
Το ίδιο μπορείτε να κάνετε από Οκτώβρη για συνταγματικό και γενικές αρχές που είναι μαθήματα χειμερινού εξαμήνου.
Όσον αφορά παρακολούθηση ποινικού προτιμήστε κλιμάκιο Μυλωνόπουλου γιατί αυτός είναι επί κεφαλής του τομέα. Οι του πρώτου κλιμακίου προτιμούν να διδάσκουν γενικό ποινικό Ανδρουλάκη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι. Και μάλιστα έχω ακούσει και παιδιά που παλαιότερα μπήκαν χωρίς φροντιστήριο, παρακολουθώντας τα μαθήματα στη σχολή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε/-η geo zinho αυτο ηθελα κι εγω ιδανικα να κανω αλλα δουλευω 8ωρα καθημερινα..εσυ ειχες εμπειρια απο φροντιστηριο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό φροντιστήρια όχι, δεν πήγα. Τα μαθήματα ποινικού ξεκινούν στις 5 το απόγευμα. Ίσως να μπορούσες να παρακολουθήσεις κάποια
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης υπολόγισε ότι σε κάποια μαθήματα η παρακολούθηση είναι "υποχρεωτική" με την έννοια ότι άμα δεν τα παρακολουθήσεις δύσκολα θα τα περάσεις γιατί πολλές φορές οι καθηγητές ρωτάνε πράγματα που έχουν πει στο αμφιθέατρο και δεν βρίσκονται σε κάποιο βιβλίο. Ή να χρειάζεται να διαβάσεις 3-4 βιβλία για να είσαι πλήρως καλυμμένος και πάλι παίζεται. Π.χ. στις εφαρμογές δημοσίου δικαίου η ύλη είναι χαοτική, άμα πας χωρίς να έχεις παρακολουθήσει και να ξέρεις πάνω κάτω τι ζητάει ο καθηγητής, ρισκάρεις ....
Μπορεί να σου πάρει πολλά εξάμηνα μέχρι να τελειώσεις ...
geo zinho θα μπορουσα να επικοινωνησω μαζι σου καπως; μεσω μειλ κλπ;
ΑπάντησηΔιαγραφήφυσικα, στειλε μνμ στον λογαριασμο μου στο google
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν πολυχρησιμοποιω google... εστειλα hangouts.. τωρα το βρηκα κι εγω
ΑπάντησηΔιαγραφήGeo Zinho αν θες μπορεις να τσεκαρεις στο google +. εχω στειλει μηνυμα. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήAμα το χεις με τα νομικα,δε χρειαζεσαι φροντιστηριο ουτε παρακολουθησεις.Εισαχθεις το 14 ,αποφοιτος το 17 και χωρις συναφεια η σχολη.
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητε φιλε δεν το χω με τα νομικα...δεν εχω ασχοληθει ποτε
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένας δεν το έχει στην αρχή, μην αγχώνεσαι. Αλλά σιγά σιγά εξοικειώνεσαι
ΔιαγραφήΌταν λες "να το έχεις με τα νομικά" τι εννοείς; θα σου πουν δηλαδή τι είναι ο "προστήσας" και θα ανατρέξεις στο φυσικό σου ταλέντο; άμα στρώσεις τον πωπό σου και διαβάσεις νομικά, θα το έχεις, αυτό σίγουρα. δεν στο βάζει στο κεφάλι ούτε ο καθηγητής ούτε το φροντιστήριο ούτε κανένας με το ζόρι. εξάσκηση θέλει, να μπορείς να λύνεις και πρακτικά και να μην αφήνεις κεφάλαια απ' έξω. ο φίλος πιο πάνω λέει, αφήσαμε ολόκληρο κεφάλαιο. αφού ήτανε μέσα στην ύλη, εμπιστεύεσαι εσύ κάποιον που σου λέει να μην το διαβάσεις; δεν πας με sos σε κατατακτήριες, άλλοι δίνουν 3 φορές για να περάσουν
ΑπάντησηΔιαγραφήِΑγαπητέ Ανώνυμε (8 Μαρτίου 2018 8:06μμ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλήθεια είναι ότι πιάστηκα κορόιδο κι εγώ και άλλοι άνθρωποι που δώσαμε σχεδόν δύο χιλιάρικα για την προετοιμασία. Γι αυτό το ανέφερα κιόλας εδώ για να μην πιαστούν κι άλλοι κορόιδα. Οι περισσότεροι που διδάσκουν σε φροντιστήρια είναι άσχετοι! Οι τύποι μας το έπαιζαν ότι είναι μέσα στα πράγματα και να μην δώσουμε τα sos αλλού και διευκολύνουμε άλλους. Το θέμα είναι ότι όταν ξεκινάς από Σεπτέμβρη διάβασμα για να δώσεις δεν προλαβαίνεις, οπότε ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται δυστυχώς!
Οπότε εσύ φίλε ανώνυμε (9 Μαρτίου 2018 - 12:02 π.μ.) τι προτεινεις να κανω; εχω βρει καθηγητρια για ιδιαιτερο. πως μπορει καποιος που δεν εχει καμμια σχεση με νομικα να κατανοησει τους ορους και το κυριοτερο να μπει σε μια σειρα,να δομησει την υλη κλπ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλήθεια είναι ότι μια βοήθεια χρειάζεται, ειδικά στο Ποινικό. Μία καθηγήτρια για ιδιαίτερα είναι καλή λύση, εφόσον είναι εξειδικευμένη. Να έχει δηλαδή μια εμπειρία και με το μάθημα αλλά και με τους καθηγητές, διότι εγώ παρατήρησα ότι ειδικά ο Μυλωνόπουλος στο βιβλίο του έχει δική του ορολογία και φυσικά δικές του απόψεις, τις οποίες θεωρεί σωστές και πρέπει να γράψεις. Για παράδειγμα το συντιμωρητό που έπεσε φέτος σύμφωνα με άλλους είναι μη τιμωρητό. Οπότε υπάρχει διάσταση απόψεων συχνά μεταξύ καθηγητών. Ελπίζω να βοήθησα :)
ΑπάντησηΔιαγραφήτο γνωριζω αυτο...για αυτο και τεινω προς το ιδιαιτερο και μαλιστα και στα τρια μαθηματα για να ειμαι βεβαιος..ετσι κι αλλιως ολα αλληλενδετα ειναι απο ο,τι εχω καταλαβει
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα νομικά σχεδόν για τα πάντα υπάρχουν 2-3 απόψεις (σκόπιμα ο νόμος είναι πολλές φορές ασαφής). Στην νομική Αθηνών, οι καθηγητές του α' κλιμακίου είναι Ανδρουλακικοί, οι του β' Μυλωνοπουλικοί. Ωστόσο επειδή κατά 99% επικεφαλής του τομέα ποινικού είναι ο ίδιος ο Μυλωνόπουλος, καλό είναι μελετήσεις το δικό του βιβλίο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι κατά του ιδιαίτερου γιατί πραγματικά είναι τζόγος. Επίσης δεν είναι τυχαίο ότι υπάρχουν 4-5 νομικά φροντιστήρια και πολλά από αυτά δεν έχουν ούτε έναν επιτυχόντα στις κατατακτήριες. Πηγαίνετε να παρακολουθήσετε στην σχολή είτε γενικό ποινικό, είτε εφαρμογές ποινικού (όταν διδάσκεται το γεν. ποινικό). Είναι του εαρινού εξαμήνου και τα δύο, πράγμα που σημαίνει ότι ήδη διδάσκονται. Οι παραδόσεις ξεκίνησαν τέλη Φεβρουαρίου, οπότε άνετα μπορεί κάποιος να ξεκινήσει ακόμα και τώρα (στις εφαρμογές ποινικού έχει γένει μόλις ένα μάθημα)
Οι μισοί τουλάχιστον φοιτητές, περνούν γενικό ποινικό χωρίς να έχουν παρακολουθήσει ποτέ, με διάβασμα μόνο από βιβλίο
φιλε μου οσοι εργαζονται ειναι πολυ δυσκολο να παρακολουθουν τις παραδοσεις..δυστυχως...τωρα οσον αφορα το γενικο ποινικο μονο με διαβασμα δεν εχω αποψη..ισως εχεις δικιο... αλλα θελει και πρακτικα κλπ νομιζω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοινικό και Αστικό χωρίς παρακολούθηση και πρακτικά δεν βγαίνουν. Μπορεί να είναι και τα μόνα στη σχολή που θέλουν παρακολούθηση, για να δεις που πάν' τα τέσσερα. ειδικά ποινικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήγια αυτο σκεφτομαι ακριβως να κανω ιδιαιτερο...επειδη δεν μπορω να παρακολουθω..εργαζομαι οποτε μου ειναι δυσκολο το δια ζωσης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολούθηση θέλουν μόνο οι συνθέσεις (εφαρμογές) και οι δικονομίες και αυτό γιατί η ύλη είναι χαοτική και κατά 90%, οι καθηγητές στις εξετάσεις ρωτάνε αυτά που έχουν πει στην παράδοση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος διαβάσει Γεωργιάδη (γενικές αρχές και τα πρακτικά του) είναι πλήρης και πάει για 8+
Συνταγματικό είναι μπλα μπλα και πλέον έτσι έχουν κάνει και το γενικό ποινικό (στις κατατακτήριες.
Το φροντιστήριο σίγουρα θα βοηθούσε αλλά όχι και για αυτά τα εξωφρενικά ποσά.
Διαβάστε μόνοι σας και ότι απορία έχετε απευθυνθείτε στην σελίδα των φοιτητών της νομικής. Να είστε σίγουροι πως θα πάρετε τις κατάλληλες απαντήσεις.
https://www.facebook.com/groups/Athens.Lawschool.Wiki/
Geo Zinho εσύ πότε μπήκες αν επιτρέπεται;
ΑπάντησηΔιαγραφή2014-2015
ΑπάντησηΔιαγραφήχωρις φροντιστηριο; πως οργανωσες το διαβασμα σου; ποσες ωρες τη μερα, καθε ποτε διαβαζες καθε μαθημα κλπ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε μέρα και ένα διαφορετικό μάθημα 2-4 ώρες την ημέρα (30-50 σελίδες) Δευτέρα ως Παρασκευή, Σάββατο επανάληψη και Κυριακή ξεκούραση. Πρακτικό στις γ.α. δεν έλυσα ούτε ένα, ωστόσο το θεωρώ λάθος αν και πήρα 8. Ξεκίνησα να διαβάζω Μάιο και ήμουν έτοιμος την τελευταία μέρα πριν τις εξετάσεις (υπολόγισε και ένα μήνα καθυστέρηση λόγω καταλήψεων) καθώς είχε ψιλοπέσει η απόδοση μου. Ένας φοιτητής νομικής πάντως τα ξεπετάει σε 10 μέρες το καθένα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο καλό (ή κακό της υπόθεσης, όπως το πάρει κανείς) είναι ότι το μόνο μάθημα που απαιτεί κάποιο νομικό τρόπο σκέψης και επίλυση πρακτικού είναι οι γενικές αρχές, το πιο εύκολο μάθημα του αστικού ενώ τα άλλα δύο είναι μπλα μπλα (τουλάχιστον έτσι είναι τα τελευταία θέματα).
Υπόψη ότι τα θέματα είναι πιο εύκολα από αυτά που δίνουν οι φοιτητές στις εξετάσεις τους και αν περάσεις απαλλάσσεσαι από αυτά τα μαθήματα.
Μην ακούς που λένε "δίνουν 600, περνάνε 30". Τα πράγματα δεν είναι έτσι. Δεν είναι δύσκολο να περάσεις, θα έλεγα είναι πολύ βατό αλλά αυτό θα το καταλάβεις όταν θα περάσεις. Τρία πεντάρια θες.
σαββατο διαβαζες ολα οσα ειχες κανει μεσα στη βδομαδα; αυτες οι 30-50 σελιδες που ηταν 2-4 ωρες πως αφομοιωνονταν; με πολλες αναγνωσεις; επισης ξερω οτι βαζουν πρακτικα τις δυο τελευταιες χρονιες..και στα 3 μαθηματα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα δεν είναι να μάθεις απέξω αυτές τις 30-50 σελίδες με την πρώτη (άλλωστε είναι αδύνατο αυτό) αλλά να τις καταλάβεις καλά και να κρατήσεις σημειώσεις από τα πιο σημαντικά μέρη. Από εκεί και πέρα, θα έρθει και η "αποστήθιση" με την συνεχή μελέτη και επανάληψη. Αυτό το κάνω ακόμα και σήμερα και από ότι ξέρω και πολλοί άλλοι (αν όχι όλοι)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα θέματα συνταγματικού και γενικού ποινικού από ότι βλέπω είναι καθαρά θεωρία https://mylinablog.blogspot.gr/2017/12/2017-2018_18.html
Παραθέτω και τα θέματα που έχουν πέσει τα τελευταία χρόνια σε αυτά τα δύο μαθήματα για να δείτε ότι στις κατατακτήριες είναι πιο εύκολα
http://www.nomowiki.gr/2011/12/blog-post_961.html Γενικό Ποινικό (τσεκάρετε μόνο κλιμάκιο β' ή Μυλωνόπουλου)
http://www.nomowiki.gr/2011/12/blog-post_553.html Συνταγματικό
φιλε/φιλη geo zinho πολυ χρησιμα οσα λες. σαββατα τι εκανες επαναληψη;
ΑπάντησηΔιαγραφήόσα μπορούσα από ότι είχα διαβάσει μεσοβδόμαδα και τις προηγούμενες βδομάδες
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγνώμη ρε συ Geo Zinho, αλλά αν έχεις μπει το 2014-2015 δεν έχεις δώσει καν Ποινικό στις Κατατακτήριες, Ιστορία Δικαίου είναι φουλ θεωρητικό και αμπελοφιλοσοφία, το Ποινικό και θεωρητικό θέμα να μπει, χρειάζεται κατανόηση, μόνο φέτος ήταν αυτούσιο από το βιβλίο του Μυλωνόπουλου. Επίσης, η βάση στις Κατατακτήριες δεν είναι το 5, είναι το 10, το οποίο μπορεί να φαίνεται το ίδιο με το 5, αλλά δεν είναι. άλλο το 10, άλλο το 11, άλλο το 12. και όταν παίζεις στο απειροελάχιστο, ακόμα και αυτό το 1 μετράει. τέλος, μες στη σχολή δεν έχεις να συναγωνιστείς κανέναν. αν γράψεις 5 περνάς. στις κατατακτήριες πρέπει να γράψεις καλύτερα από τον άλλον, δεν αρκεί να γράψεις τη βάση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε ανωνυμε 18 Μαρτίου 2018 - 1:24 μ.μ. εχεις δωσει κατατακτηριες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈδωσα το 2016-2017. Θεωρώ ότι τα θέματα της χρονιάς μου ήταν πιο εύκολα (με εξαίρεση το Συνταγματικό που "χαωνόσουν") ήταν πιο εύκολα σε σχέση με αυτά της προηγούμενης χρονιάς, με τα οποία προετοιμάστηκα. Αλλά κατά τη γνώμη μου, άσχετα που δε μας ζητήθηκε πρακτικό, αν δεν ξέρεις να λύνεις θα το βρεις μπροστά σου. και το ίδιο ισχύει και για το ποινικό, παρότι όντως στηρίζεται πολύ στην θεωρία η επίλυση των πρακτικών του. αλλά θα πρέπει να το κατανοήσεις και να το συστηματοποιήσεις, γιατί την ώρα που γράφεις δεν σκέφτεσαι καθαρά, όπως θα σκεφτόσουν χαλαρός στο σπίτι σου. Εμείς δώσαμε και τα 3 μαθήματα την ίδια μέρα. Φαντάσου να γράφεις 6 ώρες σερί. Από αυτή την άποψη θεωρώ ότι δεν μπορεί να θεωρηθούν πιο εύκολες οι κατατακτήριες. Στην σχολή δεν θα δώσεις αυτά τα 3 μαθήματα την ίδια μέρα, μπορείς να παρακολουθήσεις παραδόσεις και όντως στο κάθε κλιμάκιο μπορούν να επιμένουν σε διαφορετικά θέματα, άρα να έχεις μια υποψία τι θα μπει. Κατά τη γνώμη μου αυτό που σώζει είναι η οργάνωση στο διάβασμα κι επίσης, το να ξέρεις να λύνεις πρακτικά, σε βοηθάει να θυμηθείς κομμάτια της θεωρίας πιο εύκολα, όπως και παραδείγματα. Αυτά.
ΑπάντησηΔιαγραφήέκανες φροντιστήριο; κι αν ναι ποσο απαραιτητο το θεωρεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ έκανα φροντιστήριο σε Αστικό και Ποινικό και μπορώ να σου πω ότι σε περίπτωση αμφιβολίας, τα παραδείγματα μέσα στην τάξη θυμήθηκα και με καθοδηγήσανε λίγο. Ξέρω και παιδιά που περάσανε μόνα τους, οπότε δεν είναι μονόδρομος το φροντιστήριο απαραίτητα. Απλώς εγώ δεν ήθελα να το διακινδυνεύσω, ήθελα να περάσω με την πρώτη γιατί δουλεύω κιόλας κι ήθελα να ξεμπερδεύω. Η κοπέλα μου που σκέφτεται να δώσει φέτος, θα κάνει προσπάθεια μόνη της μιας και είναι άνεργη και δυσκολεύεται οικονομικά, για αυτό και έχει ξεκινήσει από τώρα. Της ψάχνω φουλ θέματα προηγούμενων ετών και πρακτικά, γιατί στο Αστικό ειδικά πέφτουν πιο συχνά. Στο Ποινικό όχι τόσο, αλλά κακά τα ψέμματα, με τα πρακτικά θα μάθεις και θα γράψεις και πιο ολοκληρωμένη απάντηση. Όμως έχει ξεκινήσει από τώρα διάβασμα, για να έχει και πιθανότητες και να εξασκηθεί περισσότερο μόνη της.
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω ακριβως επειδη εργαζομαι αρκετες ωρες ειπα να μην κανω και φροντιστηριο γιατι δεν θα εχω χρονο για προσωπικο διαβασμα, το οποιο ειναι και βασικοτερο νομιζω. αυτην την εβδομαδα ξεκινησα διαβασμα..ελπιζω να προλαβω. υπαρχουν και βιβλια απο'οτι ειδα που εχουν πρακτικα κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα, θελω να δωσω κατατακτηριες αλλα ψαχνω πληροφορηση σχετικα με τη δυσκολια των μαθηματων και τα ποσοστα επιτυχιες (πιθανοτητες). Τι ξερετε; επισης επειδη δουλευω παραλληλα, ποσες ωρες διαβασμα περιπου απαιτειται, τι γνωμες εχετε; ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδιά χάζευα τα φετινά αποτελεσματα γιατί σκέφτομαι να δώσω και άκουγα χρόνια ότι πρέπει να σαι αριστος παίρνουν τους καλύτερους των καλύτερων κτλ και βλέπω ότι παίρνουν ανθρωπους που χουν γράψει 7.5/20 16/20 και 16/20 .Ποσο δύσκολο είναι δηλαδή να γράψεις αυτά τα νούμερα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα! Μία ερώτηση έχω σχετικά με την προτεινόμενη βιβλιογραφία που δίνει το κείμενο της προκήρυξης των εξετάσεων. Προτείνονται όλα τα συγγράματα για διάβασμα ή όποιο από αυτά θέλεις επιλέγεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει κάποιος για Θεσσαλονίκη εδώ πέρα ή είστε όλοι για Αθήνα; Εγώ έδωσα πέρυσι Θεσσ. διάβασα μόνη μου 2 μήνες και με έκοψαν μόνο στο δημόσιο διεθνές, κι αν είχα λίγο μεγαλύτερους βαθμούς θα περνούσα...Θα ξαναδώσω φέτος, ξεκίνησα διάβασμα τον Αύγουστο, αλλά διαβάζω λιγότερο από πέρυσι και το φοβάμαι αυτό, αν και διαπιστώνω ότι θυμάμαι πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυρία Λίνα έπεσα πανω σε μια ανάρτηση που ειχατε γραψει το 2012 στην οποια λεγατε οτι δωσατε 10 φορες κατατακτηριες. Πραγματικά, ειχατε τοσο κουραγιο και υπομονη να διαβασετε και να δωσετε τοσες φορες και να περιμενετε καθε χρονο τις εξετασεις; τελικα περασατε με την 10η φορα ή χρειαστηκαν κι αλλες; μου φαινεται απιστευτο, γιατι ακουσα και για μια ακομη περιπτωση που κοπελα εδωσε 15 φορες μεχρι να μπει και μου φαινεται τρομακτικα υπερβολικος ο αριθμος των 10 και 15 φορων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ότι καταλαβαίνω βλέπωντας τα αποτελέσματα, εισάγονται όσοι έχουν τον μεγαλύτερο βαθμό αθροιστικά (συνολικά) στα 3 μαθήματα, δηλαδή δεν απαιτείται να έχουν γράψει πάνω από 10/20 σε κάθε μάθημα. Σωστά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί κάποιος / κάποια να μου δώσει πληροφορίες για τη Νομική Θεσσαλονίκης; Είναι πολύ δύσκολο να περάσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικα πρέπει να γράψει και στα 3 μαθήματα πάνω απο 10 (στα 20), για να περάσει στην Νομική Αθήνας ή δεν παίζει κάτι τετοιο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Ενδιαφέρομαι να δώσω του χρόνου κατατακτήριες για τη νομική. Διάβασα τα σχόλια για τα φροντιστήρια... παρόλα αυτά εγώ θα στραφώ εκεί για βοήθεια (εργασία, οικογένεια δεν αφήνουν πολύ χρόνο)... Εαν υπάρχει κάποιος να με ενημερώσει για το κόστος και αν κάποιος πήγε σε φροντιστήριο εαν το προτείνει, τι να προσέξω κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ εκ των προτέρων
Σε ποιο πανεπιστήμιο θα δώσετε;
ΔιαγραφήΣκέφτομαι για την Κομοτηνή (υποτίθεται ότι είναι πιο εύκολα)... Το ιδανικό όμως είναι της Αθήνας (διαβάζω όμως για μεγάλο βαθμό δυσκολίας)
ΑπάντησηΔιαγραφή