Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΝΟΜΙΚΗΣ 2014

Θέλω πολύ να μπορέσω φέτος να δώσω κατατακτήριες στη Νομική Κομοτηνής αλλά δυστυχώς η εκπόνηση της μεταπτυχιακής μου διατριβής αλλά και η απόσταση ακόμα και τα οικονομικά μου θα δυσκολέψουν αυτή μου την επιλογή.

ΟΠΟΤΕ:

Εγώ θα προσπαθήσω να βοηθήσω όλους εσάς να προετοιμαστείτε τώρα που άνοιξε ο δρόμος και για την Κομοτηνή γιατί σας λέω εκεί είναι καλύτερα να σπουδάσετε, είναι πιο εύκολο το πανεπιστήμιο και για εμάς που έχουμε φάει τα θρανία με το κουτάλι καλό θα ήταν να μην δυσκολευτούμε ακόμα περισσότερο.

Επίσης, μου γράφουν και πάρα πολλοί υποψήφιοι φοιτητές της Νομικής Θεσσαλονίκης για σημειώσεις. Παιδιά θα προσπαθήσω. Δεν ξέρω για φέτος. Αλλά του χρόνου σίγουρα το μπλογκ μου θα εχει τις επίμαχες σημειώσεις.

Σας ευχαριστώ για άλλη μια χρονιά που είσαστε εδώ μαζί μου για ένα κοινό στόχο.

Φιλικά,
Λίνα.