Πέμπτη, 18 Φεβρουαρίου 2010

Η ΑΡΧΗ...

Τελείωνα το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών όταν μου ήρθε η φαεινή ιδέα να δώσω για άλλη μια φορά κατατακτήριες εξετάσεις (καθώς στο Πανεπιστήμιο είχα βρεθεί μετά από κατατακτήριες εξετάσεις από ΤΕΙ Λογιστικής Πειραιά) και αυτή τη φορά για τη Νομική Αθηνών. Μόλις από το 2002 πιστεύω, είχε αλλάξει ο νόμος και μπορούσαν να δώσουν κατατακτήριες εξετάσεις και παιδιά από ΤΕΙ και μάλιστα με ποσοστό 5%!!!
Ξεκίνησα λοιπόν να ψάχνομαι, τι μαθήματα δίνουν, τι βιβλία θα έπρεπε να μελετήσω, αν υπήρχαν φροντιστήρια για να παρακολουθήσω και άλλα πολλά.
Όποιος με άκουγε μου έλεγε δεν είσαι καλά που θα ξαναδώσεις εξετάσεις, σε τι θα σου χρησιμεύσει ένα ακόμα πανεπιστήμιο αλλά εγώ εκεί ακάθεκτη. Ήθελα να μπω στην Νομική. Και όχι οποιαδήποτε Νομική. Την Νομική Αθηνών!
Πήγα και από εκεί, θαύμασα το κτίριο, το παλιό τότε, έψαχνα για σημειώσεις, για παλιά θέματα, για βιβλία, για παιδιά που σπουδάζουν εκεί και θα μπορούσαν να με βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου μου. Και πραγματικά μάζεψα πολλές πληροφορίες αλλά τη σημαντικότερη δεν θα μπορούσα να την υλοποιήσω.
Και αυτή ήταν ότι επειδή τα μαθήματα που δίνουμε ήταν οι Γενικές Αρχές Αστικού Δικαίου, το Συνταγματικό Δίκαιο του Α Εξαμήνου και το Γενικό Ποινικό Δίκαιο του Β Εξαμήνου, θα μπορούσε κάποιος που δεν εργάζεται να παρακολουθήσει χωρίς να είναι φοιτητής για ένα χρόνο (και το εαρινό και το χειμερινό εξάμηνο) τα μαθήματα αυτά, να συμβουλευτεί τους καθηγητές, να συμβουλευτεί από τα παιδιά που είχαν χάσει το μάθημα πως περίπου πρέπει να κινηθεί και άλλα πολλά.
Αλλά αυτό για μένα.... άπιαστο όνειρο καθώς έπρεπε να εργάζομαι από τα άγρια χαράματα μέχρι τα μαύρα μεσάνυχτα για το προς το ζην.
Έτσι πήγα την πρώτη φορά να δώσω χωρίς να είμαι καλά προετοιμασμένη. Το αποτέλεσμα, ούτε τη βάση και στα τρία μαθήματα. Δεν έδωσα σημασία όμως, γιατί το σημαντικότερο ήταν ότι είχα πια μια εμπειρία για να συνεχίσω, είχα δει πως παίζει με τα θέματα και είχα μια πρώτη επαφή με εκείνους που προσπαθούν κάθε χρόνο να περάσουν στην Νομική.
Αυτά για σήμερα, θα ξαναγράψω σύντομα, μαζί με τα πρώτα κομμάτια από την ύλη του πρώτου μαθήματος. Να είστε όλοι καλά και να μην ανησυχείτε, έχω την πρόθεση να σας τα πω όλα, να σας βοηθήσω όσο μπορώ, να τα καταφέρετε και εσείς να μπείτε στη Σχολή.

27 σχόλια:

  1. Θελω και εγω να δωσω!!!! τιποτε παλιοτερα θεματα παιζουν ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταρχήν συγχαρητήρια για ότι έχεις καταφέρει.
    Παραλίγο να ήμασταν και συνάδελφοι στην Ζάκυνθο. Έχω περάσει με ΑΣΕΠ στις περσυνές εξετάσεις του Υπουργείου Οικονομικών και στα Προσωρινά αποτέλεσμα ήμουν στην περιοχή σου(Ζάκυνθο). Με τα οριστικά κατέληξα στην Μήλο, αλλά ακόμα περιμένουμε!!!.
    Έχω τελειώσει και εγώ το ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ, εργάζομαι σε εταιρεία Ορκωτών Ελεγκτών στην Αθήνα και με ενδιαφέρει παρά πολύ να δώσω κατατακτήριες για νομική Αθήνας. Θα ήθελα αν μπορούσες και είχες χρόνο να πρότεινες κάποια βιβλία που θα μου ήταν χρήσιμα, μια και μου είναι αδύνατον να παρακολουθήσω σεμινάρια σε φροντιστήρια

    Ευχαριστώ πολύ
    Μαρία
    Email: sly1@in.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ. ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΖΩΗ ΜΟΥ.
    ΔΙΝΩ ΦΕΤΟΣ ΞΑΝΑ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ Η ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ EMAIL TOY ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ EMAIL which is mylonalin@yahoo.gr
    ΑΝΑΜΕΝΩ...
    ΛΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λίνα γειά σου,
    Έχω κι εγώ τη δική μου προϊστορία με τις κατατακτήριες για τη Νομική Αθηνών! Πήγα κι εγώ απροετοίμαστη να δώσω - προ πενταετίας έτσι;- και φυσικά τα αποτελέσματα ήταν κωμικοτραγικά! Φέτος αποφάσισα να το ξαναπροσπαθήσω...κι ενώ είχα τα ωραία μου βιβλιάκια έτοιμα να με περιμένουν και ανυπομονούσα να ξαναχωθώ στο Ποινικό τι μαθαίνω; Αλλαγές παντού! Άντε τώρα να ξαναγοράζω Συνταγματικό - όχι άλλο Μαυριά- και Συνταγματικά Κείμενα και Ιστορία Δικαίου! Του χρόνου λοιπόν, του χρόνου με βλέπω να δίνω... Πάντως σου στέλνω το e-mail μου αν μπορείς να βοηθήσεις είτε με σημειώσεις είτε με συμβουλές για τα βιβλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπορώ να βοηθήσω όσο μπορώ, ακόμα και φέτος αν έχεις κάνει αίτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπήτε στο αρχείο ιστολογίου και αντιγράψτε τις σημειώσεις, θα σας βοηθήσουν αρκετά. Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα πολύ ωραία σελίδα και μπράβο σου λίνα που βοηθάς τόσο πολύ. Είμαι μαμά 2 παιδιών και 35 ετών. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά του χρόνου να δώσω για την νομική αθήνας. ¨εχω πτυχίο ΤΕΦΑΑ αθηνών. Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις και να μου πείς ποιά βιβλία πρέπει να αγοράσω για να ξεκινήσω με την καινούργια χρονιά σιγά σιγά διάβασμα? Θα ήθελα ακόμα να μου πείς αν είναι εφικτό να μπείς στην σχολή αν έχεις διαβάσει ή και εκεί θέλει βύσμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kalhspera polu 8etikh selida ontos. Eimai teleiofoith tou tmhmatos filologias k 8a h8ela na dwsw katatakthries gia nomikh.8a mporousa na agorasw kapoia vivlia gia na ksekinhsw ki egw apo kapou?Euxaristw ek twn proterwn.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα,θα ήθελα και εγώ να δώσω κατατακτήριες για την νομική!Οπότε ενθουσιάστηκα μόλις βρήκα το συγκεκριμένο blog!! Βέβαια το σκέφτηκα λίγο αργά για φέτος.. οπότε του χρόνου πιστεύω..δεν νομίζω οτι προλαβαίνω να διαβάσω για φέτος μιας και οι εξετάσεις θα είναι σε 1 ή 1,5 μήνα.Βρήκα την ύλη και τα εξεταζόμενα μαθήμτα στη σελίδα της σχολής,όμως δεν αναφέρεται πουθενά βιβλιογραφία.Υπάρχουν συγκεκριμένα βιβλία που πρέπει να αγοράσω? Μπορώ να βρώ σημειώσεις? Οι σημειώσεις σε καλύπτουν αν διαβάσεις μόνο αυτές? Μπορείς να παρακολουθήσεις τα μαθήματα αυτά για να κρατάς σημειώσεις χωρίς να είσαι φοιτητής στη σχολή? Βέβαια για μένα αυτό είναι πρόβλημα γιατι πρέπει να δουλέψω και τα ωράρια μου είναι λίγο περίεργα λόγω κυκλικού προγράμματος.Αν μπορεί καποιος να με βοηθήσει το mail μου ειναι sofia.star@windowslive.com.Ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα είδα τα πρόσφατα σχόλια σας... εύχομαι καλή επιτυχία... ότι θελήσετε είναι αναρτημένο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Λίνα, χρειάζομαι απεγνωσμένα την βοήθειά σου. θέλω να δώσω κατατακτηριες στη νομικηΑθηνών , το μονο που έχω στα χέρια μου είναι διάθεση, θέληση και επιγραμματικά την ύλη. το πανεπιστημιο απεργεί και δυστυχως δεν έχω ιδέα που θα βρω την ύλη για να κανω την προσπαθειά μου. Γνωρίζω ότι μπορεί να μην προλάβω γιατι άργησα να το αποφασίσω αλλα ποτέ δεν ξέρεις.
    Αν μπορείς να με βοηθήσεις καπως θα το εκτιμούσα ειλικρινά.
    ευχαριστω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γράψε μου στο email μου και θα σου στείλω ότι έχω αναρτήσει ηλεκτρονικά. Το email μου είναι mylonalin@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα,
    Ενδιαφέρομαι για κατατακτήριες στο τμήμα της Νομικής, οπότε θα ξεκινήσω να προετοιμάζομαι για τις εξετάσεις στο τέλος του έτους.
    Όσοι έχουν σχετική εμπειρία ας μου απαντήσουν:
    - Τι προσέλευση υποψηφίων υπάρχει και για πόσες περίπου θέσεις;
    - Υπάρχουν συγγράμματα που θα βοηθούσαν περισσότερο;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Se poia nomiki thes? Athina thessaliniki komotini?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ρωτάς;; Όπου να ναι... θέλω να ακολουθήσω μετά εγκληματολογία.

      Διαγραφή
    2. Gia ton/tin Laloudes rotisa gia poia nomiki endiaferetai! Exw dwsei katataktiries kai kserw!

      ESu lina giati den dokimazeis kai thessaloniki?

      Διαγραφή
    3. Πρέπει να διαβάσω διεθνές δίκαιο και δεν έχω ξαναδιαβάσει. Ένα το κρατούμενο. Τώρα όσον αφορά τη Θεσσαλονίκη έχω ακούσει τα καλύτερα. Περνάς πιο εύκολα και είναι καλύτερες οι εξετάσεις εκεί.

      Διαγραφή
    4. Δεν είναι 100% ακριβές αυτό που λες. Η Θεσσαλονίκη έχει μεγάλο ανταγωνισμό. Ειδικά οι υποψήφιοι ΑΕΙ είναι πολυ καλά προετοιμασμένοι.Απο ΤΕΙ(τουλάχιστον με τον παλιό νόμο) έμπαιναν λίγοι 3 ή 4. Το διεθνές που αναφέρεις είναι το πιο δύσκολο απο τα τρια μαθήματα και ο καθηγητης που διορθώνει (ο ένας απο τους δυο) πολυ πολυ αυστηρός. Τέλος πάντων, εγω αγανάκτησα μέχρι να τα καταφέρω....
      Καλή επιτυχία σε σένα προσωπικά και σε όλους οσους παρακολουθουν το site σου!!! Ευχομαι φέτος να είναι η χρονία σας!!
      Υ.Γ. εδώ κάνεις πολύ καλή δουλεία!! Συγχαρητήρια!! Βοηθάς πολλα παιδιά στην προσπάθεια τους!! Ο,τι αναρτάς είναι ορθό και εμπεριστατωμένο!!

      Διαγραφή
    5. Σε ευχαριστώ που ότι κάνω το κάνω τουλάχιστον σωστά γιατί μη νομίζεις πολλές φορές φοβάμαι μη δώσω λάθος πληροφορία. Τώρα όσον αφορά τη Θεσσαλονίκη, μου γράφουν πολλά παιδιά στο μαιλ μου και μου λένε ότι με τη δεύτερη πέρασαν στη Θεσσαλονίκη και ότι το διάβασμα ήταν πιο βατό. Τι να σου πω. Εμένα αν με ρωτήσεις δεν θα ήθελα να δώσω Θεσσαλονίκη, πιο πολύ μου πάει η Κομοτηνή που έχει και Ποινικό Δίκαιο που λατρεύω ως μάθημα και όχι τόσο θεωρίες όσο η Νομική Αθηνών με την ιστορία δικαίου και το συνταγματικό.

      Διαγραφή
  15. Καλησπερα Λινα! Γνωριζεις θεματα η συγγραμματα - σημειωσεις για τη νομικη Θεσσαλονικης?! Θα ημουν ευγνωμων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τη Νομική Θεσσαλονίκης τα συγγράμματα τα προτείνει η ανακοίνωση των κατατακτηρίων εξετάσεων. www.law.auth.gr

      Διαγραφή
  16. yparxei ki auth h selida me shmeiwseis gia ola ta ma8hmata: https://facebook.com/groups/648600218566329

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Ανώνυμε. Μπήκα στην σελίδα που προτείνεις όμως... υπάρχει ένα όμως... η κοπέλα είναι ήδη μέσα στην Νομική και έχει πολύ μα πάρα πολύ καλές σημειώσεις για όσους δίνουν εξετάσεις εξαμήνων! ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ. Άλλο εμείς και άλλο εκείνοι. Δεν έχουν καμία σχέση οι εξετάσεις τους με τις κατατακτήριές μας! Δυστυχώς και εγώ το κατάλαβα αργά.. αν το καταλάβεις κι εσύ θα μπεις πιο γρήγορα μέσα. Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  17. kalispera exoume mipos themata palia nomikis thessalonikis??akousa oti mpaineis diskola?isxiei?euxaristo ek ton proteron

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σας! Μόλις ανακάλυψα κι εγώ το ιστολόγιο! Έχω τελειώσει το Παιδαγωγικό και επειδή πάντα ήταν το όνειρό μου θέλω να δώσω κατατακτήριες στη Νομική της Θεσσαλονίκης! Υπάρχει κάποιος που να έχει ασχοληθεί (να έχει δώσει ή να δίνει τώρα κλπ) να μου πει τίποτα; Που να επικεντρωθώ; Τι να προσέξω; Έχω ήδη βρει τα προτεινόμενα συγγράμματα και έχω ξεκινήσει να διαβάζω. 2 πράγματα όμως με αγχώνουν. Πρώτον ότι οι περισσότεροι πηγαίνουν ένα τετράμηνο σε φροντιστήρια και κάνουν μια συστηματική προετοιμασία (άρα εγώ που πάω με διάβασμα μόνη μου;) και δεύτερον άντε και περνάς κάποια στιγμή, μετά τι; Πού θα βρίσκεις συνέχεια τα συγγράμματα;
    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όλα αυτά που σε απασχολούν ισχύουν. Τα παιδιά που θα πάνε προετοιμασμένα από φροντιστήριο θα έχουν καλύτερα αποτελέσματα από εσένα. Θα ξέρουν τα προηγούμενα θέματα όλων των ετών και θα τους έχουν μάθει πως να απαντούν στις εξετάσεις. Θα έχουν διαβάσει ήδη την ύλη που διαβάζεις εσύ από τώρα. Είναι πολύ σημαντικό να διαβάζεις παραπάνω από 6 μηνες με συστηματικό διάβασμα βέβαια για να περάσεις. Οι θέσεις είναι περισσότερες τώρα και οι αδικίες του παρελθόντος λιγότερες. Εγώ επειδή φέτος προετοιμάζομαι με φροντιστήριο για Νομική Αθηνών δεν έχω διαβάσει ακόμα τα συγγράμματα της Θεσσαλονίκης που τα έχω αγοράσει κι εγώ. Εύχομαι ότι καλύτερο σε σένα!!!! Αν χρειαστείς κάτι άλλο γράψε μου στο μέιλ mylonalin@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστώ πολύ και εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου καλή επιτυχία! Ας μην υποτιμάμε ποτέ τον εαυτό μας και την προσπάθειά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή